Prowadzenie bloga firmowego

Regularnie prowadzony blog firmowy to ogromne wsparcie dla wyników SEO i możliwość kreowania potrzeb Twoich klientów. Stwórz go mądrze.

Wsparcie SEO

Google kocha, gdy treści na stronie jest dużo i gdy są aktualne. Blog to sposób na zaspokojenie apetytu algorytmów wyszukiwarki i wysokie wyniki wyszukiwania.

Content marketing

Blog odpowiada na pytania, zanim zostaną zadane, przekonuje o zaletach usług takich jak Twoje. Ułatwia pracę sprzedawcom – trafią do nich osoby już przekonane do zakupu.

Branding

Na blogu możesz kreować wizerunek marki, podkreślać profesjonalizm, ustanawiać trendy, udzielać porad i dzielić się życiem firmy. Pomożemy Ci się wyróżnić.

Relacje

Regularnie publikowane artykuły na blogu firmowym są dobrym sposobem na utrzymanie dobrych relacji z klientami. Daj im powód, by do Ciebie wracali.

Blog by Rocket Media

Coś więcej niż frazy

Blog firmowy poprowadzi dla Ciebie w Rocket Media jeden autor – to gwarancja utrzymania spójnej i logicznej narracji. Wśród członków naszego zespołu Strategy & Content Marketing są copywriterzy wyspecjalizowani w public relations, psychologii biznesu, dziennikarstwie prasowym i internetowym. Każdy z nich lubi bawić się słowem, danymi i e-marketingowymi trickami. Współpracę rozpoczniemy od wszechstronnego zapoznania się z Twoją marką i produktami. Dzięki temu przydzielony Ci copywriter stworzy indywidualny, pasujący do Ciebie styl.

Choć zgadzamy się, że ilość treści ma znaczenie dla wyników wyszukiwania, to wiemy też, że ich niska jakość może skutecznie zniechęcić klientów do marki. W Rocket Media piszemy artykuły blogowe mając na względzie zarówno potrzeby robotów Google, jak i internautów. Oprócz słów kluczowych i odpowiedniej ilości znaków, zadbamy o profesjonalny charakter i wygląd publikacji. Pieczę nad całością będą sprawować nasi specjaliści SEO – przed publikacją wprowadzą do tekstu elementy kluczowe dla skutecznego pozycjonowania strony internetowej.

Wciąż chcesz prowadzić bloga samodzielnie?

Wolisz, by teksty blogowe powstawały wewnątrz firmy? Masz zasoby, by pisać i publikować regularnie? Świetnie – to gwarancja autentyczności i informacji „z pierwszej ręki”. Dowiedz się jednak, jak zadbać o pozycjonowanie treści, elementy UX i content marketingu. Skorzystaj z naszej usługi Audyt Contentu – poddamy Twoje artykuły analizie i podpowiemy, jakich chwytów e-marketingowych użyć, żeby blog przynosił sprzedażowe korzyści.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Strzegomska 140A
    54-429 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211