Co mamy wspólnego z NASA? Zobacz nasz nowy branding

Przeczytasz w około: 4 minuty

Spis treści:

Nadszedł dzień, na który wszyscy w załodze czekaliśmy z niecierpliwością od ponad roku. Odrestaurowaliśmy naszą lekko zakurzoną rakietę, wstawiliśmy do niej nowy silnik i jesteśmy gotowi do ponownego startu. Dla niektórych to tylko zmiana zewnętrzna, ale dla nas to wielki-mały krok. Rozpoczynamy kolejny rozdział w naszej historii.

Nasza misja trwa już prawie 10 lat  

Jako Rocket Media istniejemy już od prawie dekady. Przeprowadziliśmy wiele projektów z klientami z różnych branż. W tym czasie naturalnie przechodziliśmy liczne zmiany – zmieniali się niektórzy członkowie załogi, poszerzaliśmy kompetencje i kolekcjonowaliśmy różne spojrzenia na marketing internetowy.

Inwestowaliśmy w nowe marki (w 2018 roku zostaliśmy właścicielem agencji performance marketingowej Digital Hill), kreowaliśmy wartości, które są dla nas ważne i eksperymentowaliśmy z nowymi metodami podbicia Internetu. Jedno pozostawało niezmienne – niebieska rakieta w naszym logo, wizytówka, którą posługiwaliśmy się wszędzie i z której byliśmy znani.

“Rebranding to po prostu kolejny etap w rozwoju firmy, który wymagał realizacji.”

Przyszedł czas na wypolerowanie rakiety  

Naturalnym etapem rozwoju po kilku latach intensywnej działalności każdej firmy jest rebranding. Proces bardzo wymagający, ale wiedzieliśmy, że jest nam potrzebny. Na co dzień obserwujemy trendy i rekomendujemy usprawnienia klientom. Nadszedł czas na zmiany na naszym pokładzie.

„Internet cały czas ewoluuje, zmieniają się mody i możliwości technologiczne. Serwisy, które powstawały na początku 2000 czy 2010 roku są już po prostu nieaktualne. Nasz proces rebrandingu nazywamy bardziej ewolucją niż rewolucją.”

Grzegorz Bosak, CEO Rocket Media

Generator usług – nowy silnik napędowy rakiety 

Razem z naszymi klientami podbijamy internet już od kilku lat. Wiemy, jak się po nim poruszać, jakie narzędzia działają w nim najskuteczniej i jakich kompetencji potrzeba, by wygrać wyścig o uwagę internautów. Na bazie tych doświadczeń powstał Generator usług, niewątpliwie najjaśniejszy punkt naszego nowego serwisu. Chcieliśmy już na samym początku wizyty na stronie dać użytkownikowi wiedzę i wartość dodaną – odpowiedź na pytanie, jakie narzędzia marketingu internetowego pozwolą mu osiągnąć jego cel biznesowy.

Inspiracja: NASA i postęp technologiczny

Wizualny aspekt naszej metamorfozy powierzyliśmy zewnętrznej agencji brandingowej Necon. Wiedzieliśmy, że mają wiedzę i doświadczenie w skutecznej komunikacji graficznej, a my specjalizujemy się bardziej w marketingu efektywnościowym niż designie. Nie zakładaliśmy zmiany nazwy, ale w identyfikacji potrzebowaliśmy sporych modyfikacji.

„Wizualnie chcieliśmy odejść od oklepanych schematów rakiety, którą ma praktycznie każda firma z Rocket w nazwie. Zrozumieliśmy, że zdecydowanie bliżej nam do historii NASA i rozwoju technologicznego, który jest charakterystyczny dla przemysłu kosmicznego.”

Grzegorz Bosak, CEO Rocket Media

Z logo zniknęła rysunkowa rakietka, a pojawił się znak, który doskonale odzwierciedla to, czym się zajmujemy – działamy w Internecie, generujemy naszym klientom wzrosty i to wszystko z kosmicznym rozmachem. Nawiązanie do historii NASA w całej identyfikacji wizualnej to jeden z kierunków, które zaproponował nam Necon. Prawie jednogłośnie zgodziliśmy się, że to nasza nowa droga.

„Głównym źródłem inspiracji, które możemy wskazać są archiwalne fotografie NASA i ilustracje w stylu retro futurystycznym, które idealnie wpasowały się w nazwę Rocket Media (której nie chcieliśmy zmieniać) i w oryginalny sposób nawiązywały do naszego kierunku kreatywnego.”

Błażej Polkowski, Creative Director Necon

Znamy swój potencjał

Wraz z rebrandingiem uporządkowaliśmy również usługi, w których się specjalizujemy i projekty, nad którymi nadzwyczajnie w (wszech)świecie lubimy pracować. W naszej ofercie nastąpiły drobne modyfikacje, lecz działania SEO, PPC (kampanie płatne Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads) oraz Content Marketing to wciąż nasze najmocniejsze działa.

„W dalszym ciągu fokusujemy się na tej działce marketingu internetowego, w której jesteśmy ekspertami. Rebranding jest potwierdzeniem naszych działań, sposobu pracy i jakości, którą reprezentujemy. Jest świeży, odważny, nowoczesny i odzwierciedla to, jacy jesteśmy. Rozpoczynamy nowy rozdział, który wewnętrznie nazywamy nowym startem rakiety.”

Grzegorz Bosak, CEO Rocket Media

ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211