Spis treści:
Wracamy z cotygodniowym przeglądem prasy branżowej. Jesteście ciekawi, co nowego w świecie marketingu internetowego przynosi sam środek gorącego sierpnia? W takim razie koniecznie zapoznajcie się z naszym krótkim podsumowaniem. Zapraszamy!
Ostatnie zmiany w Google Keyword Plannerze sporo namieszały w świecie SEO i SEM. Grupowanie słów kluczowych i ograniczanie dostępu do danych dla użytkowników bez aktywnych kampanii nie jednemu dały się we znaki. Eksperci Moz.com doradzają jednak, jak przeszkody stwarzane przez narzędzie Google.
Ciekawy artykuł o tym, jak zadbać o właściwy profil linków wychodzących. Pomocna lektura nie tylko dla SEO-wców, ale tak naprawdę każdego właściciela strony internetowej czy blogera.
Mierzenie skuteczności działań marketingowych może okazać się trudne lub praktycznie niemożliwe, jeśli skupimy się na niewłaściwych danych. QuickSprout doradza, które statystyki dotyczące naszych kampanii warto brać pod uwagę, a które ignorować, aby zyski rosły, a klientów przybywało.
Artykuł w typie 80 w 1, czyli coś, w czym Content Marketing Institute specjalizuje się już od dawna. Jeżeli szukacie inspiracji do tworzenia jeszcze lepszego contentu, koniecznie zapoznajcie się przynajmniej z częścią wskazówek ekspertów CMI.
Czy treści mają swój iloraz inteligencji? Okazuje się, że tak – przynajmniej według ustaleń MarketingProfs. Infografika przygotowana przez Widen pokazuje z kolei, jak podnieść jego IQ i sprawić, by stał się zdatny do ponownego użycia, adaptowalny, ciekawszy i łatwiejszy do odnalezienia.
CopyBlogger przekonuje, że najważniejsze narzędzie social media to… nasza własna strona internetowa. Ile w tym racji, oceńcie sami, czytając ten artykuł.
Facebook zwiększył ilość zdjęć, które można dodać do reklamy w formie karuzeli. Od teraz za jednym razem umieścimy ich aż 10. Cieszycie się?
ChatBoty to chwilowa moda a może narzędzie przyszłości, które już niebawem pozbawi pracy wszystkie działy obsługi klienta? Tego jeszcze nie wiadomo. Jedno jest jednak pewne – wiele ważnych marek już korzysta z możliwości tej technologii – wśród nich między innymi Sephora, Pizza Hut i Uber.
Zastanawiacie się, w czym sztuczna inteligencja jest już w stanie wyręczyć człowieka? Od niedawna także w zrywaniu jabłek. Strach pomyśleć, kogo roboty pozbawią pracy za 5 czy 10 lat!
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211
Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.
Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 140A oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.