Spis treści:
Czego ciekawego mogliśmy dowiedzieć się z konferencji Google I/O? Jakie 10 książek powinien przeczytać każdy copywriter nastawiony na wyniki? Które wtyczki do Chrome’a przydadzą się w pracy osoby związanej z marketingiem internetowym? Na te i wiele innych pytań odpowie nasz branżowy przegląd prasy. Zapraszamy do lektury!
Coroczna konferencja Google I/O to ogromna dawka wiedzy i inspiracji dla każdego związanego z branżą internetową. Podczas tej edycji imprezy wiele mówiło się między innymi o rozwoju sztucznej inteligencji i praktycznym wykorzystaniu jej potencjału. Co dokładnie? Przekonasz się podczas lektury artykułu na Search Engine Watch.
Używasz przeglądarki Chrome? W takim razie może cię zainteresować lista 102 wtyczek, z których korzystają e-marketingowcy. Wśród nich narzędzia do projektowania, optymalizacji strony, social mediów czy content marketingu.
Prowadzisz bloga? A może planujesz rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem? Koniecznie zapoznaj się z listą przydatnych narzędzi przygotowaną przez Social Media Examiner. Znajdziesz na niej pomocne wtyczki SEO, programy do zbierania bazy mailingowej czy świetne banki zdjęć z domeny publicznej.
Kilka praktycznych porad dotyczących zwiększania zasięgów treści zamieszczanych w social mediach. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak bez ponoszenia wydatków dotrzeć do większej ilości odbiorców, koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Copy Blogger przygotował listę 10 klasycznych książek, które udoskonalą warsztat każdego copywritera i content marketingowca. Wśród nich między innymi “O reklamie” Ogilvy’ego i kilka innych kultowych pozycji. Te tytuły zdecydowanie warto znać!
Czy już raz wykorzystanym treściom można dać drugie życie? Oczywiście, że tak! Specjaliści z Moz.com doradzają, jak dopieścić i przeformatować content, aby jeszcze długo pracował na popularność naszej marki.
Google nie przestaje testować nowych widoków wyników wyszukiwania. Okazuje się, że jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek świata ma w planach między innymi wydłużenie title’i i opisów. W artykule Search Engine Land znajdziesz kilka screenów ukazujących wygląd testowanych widoków.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211
Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.
Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 140A oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.