Spis treści:
Gotowi na najnowszą porcję newsów ze świata e-marketingu? W takim razie zapraszamy do lektury! Z dzisiejszej prasówki dowiecie się między innymi, co zrobić, aby znaleźć się w Google Knowledge Graph i jak nie pozycjonować się w wynikach lokalnych.
Ciekawy tekst Google o tym, jak internet zmienił nasze podejście do podróżowania. Znajdziecie w nim informacje między innymi o tym, które kierunki wycieczek są przez nas najczęściej wyszukiwane oraz jaki odsetek turystów posługuje się internetem do znajdowania ciekawych miejsc, lokali i usług podczas pobytu w innym mieście czy kraju.
Jak maksymalnie wykorzystać dwa rodzaje zasięgów – organiczny i płatny? Ash Read z Buffer Social ma na to kilka pomysłów, zależnych od tego, na którym etapie rozwoju w mediach społecznościowych znajduje się wasza marka.
Google Keyword Planner to narzędzie, z którego w codziennej pracy korzystają zarówno pozycjoner, SEM-owiec, jak i copywriter. Okazuje się jednak, że nie jest ono pozbawione wad. QuickSprout pokazuje, w jaki sposób planer słów kluczowych potrafi nas “oszukiwać”.
Czy organiczne CTR-y mają wpływ na pozycję naszych stron w wynikach wyszukiwania? Prawdopodobnie tak, a nawet jeśli nie – to wkrótce zaczną. Jak zadbać więc o to, aby zdobywać jak najwięcej wejść z tzw. organica? Moz.com zna na to kilka sposobów.
Google Knowledge Graph to jedno z nowszych narzędzi Google. Ma on za zadanie prezentować wiedzę w ciekawy i łatwy w odbiorze sposób. Jak jednak sprawić, aby informacje o naszej marce wyświetlały się w wynikach wyszukiwania między innymi poprzez Knowledge Graph? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w artykule MarketingProfs.
Jakie cztery rodzaje contentu Coppyblogger uważa za najważniejsze? Podpowiedź: nazwa każdego z nich w języku angielskim zaczyna się na literę “A”. Jeśli nie chcecie zgadywać, polecamy po prostu przeczytać artykuł na ich stronie.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211