Spis treści:
Co to jest Google Analytics 360 Suite? Jaka strategia stoi za sukcesem działań Buzzfeeda w social mediach? Dlaczego działania AdWords są doskonałym wstępem do skutecznego pozycjonowania? Te i wiele innych informacji znajdziesz w naszej dzisiejszej prasówce. Przyjemnej weekendowej lektury!
Google wprowadza do swojego repertuary kolejne narzędzie – Google Analytics 360 Suite. Ma on za zadanie umożliwić reklamodawcom dostęp do zintegrowanej bazy danych na temat ich klientów. Dzięki niej zyskają pełen ogląd na zachowania swojej grupy docelowej. Brzmi zachęcająco? W takim razie koniecznie przeczytajcie artykuł Kiss Metrics w całości poświęcony temu zagadnieniu!
Ciekawy poradnik dotyczący utrzymania zainteresowania użytkowników przechodzących do sklepu z poziomu wyszukiwarki. Autor porusza m.in. temat pop-upów, wersji mobilnych czy odpowiedniej nawigacji strony. Całość poparta ciekawymi case study znanych marek.
Co to w zasadzie znaczy, że strona jest wiarygodna? Co wpływa na to, że użytkownicy wierzą w jej prawdziwość? Sarkemedia.com rozkłada ten problem na czynniki pierwsze i na podstawie swoich doświadczeń formułuje kilka cennych rad dla każdego właściciela strony.
Co stosować najpierw – działania SEM czy SEO? Autorka bloga Lexy’s SEO obstaje przy pierwszej opcji i ma w tym sporo racji. Sprawdź, dlaczego wybranie słów kluczowych poprzez AdWords poprawi wyniki Twoich działań pozycjonerskich.
Czy black hat SEO zawsze jest nieskuteczne? Najwyraźniej nie. Okazuje się, że czasem nielegalne techniki potrafią odnieść skutek. StoneTemple.com opisuje przypadki, w których działania pogwałcające wytyczne Google przynoszą korzyść. Czy jednak warto narażać się robotom najpopularniejszej wyszukiwarki świata? Oceńcie sami.
Czy content marketing dla sektora e-commerce różni się czymś od zwykłego marketingu treści? Okazuje się, że tak. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć wartościowy content, który zamieni czytelnika w klienta, koniecznie zapoznaj się z przewodnikiem Search Marketing Journal.
Kolejny ciekawy tekst pełen wskazówek dla zaklinaczy słów vel. copywriterów. Coppybloger doradza tym razem, jak utrzymać uwagę rozkojarzonego czytelnika oraz w jaki sposób tworzyć perfekcyjne call-to-action. Artykuł pomocny dla każdego, kto chciałby nieco popracować nad swoim warsztatem pisarskim.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211