Spis treści:
Co nowego w Instagramie? Jakich błędów powinien wystrzegać się każdy copywriter? Czy kampanie reklamowe można uczynić… idotoodpornymi? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszej najnowszej prasówce. Miłej lektury!
Polski rynek mobile rośnie w siłę. Jego wartość w zeszłym roku wzrosła do zawrotnych 5,8 mld złotych. Eksperci prognozują, że kolejne lata przyniosą dalszy rozwój m-commerce. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w artykule z Interaktywnie.com.
Szukacie nieszablonowych sposobów na poprawę swojej pozycji w wynikach wyszukiwania? W takim razie koniecznie zerknijcie na artykuł Quick Sprout. Wśród proponowanych rozwiązań między innymi zbieranie ocen od klientów i… przemyślane działania content marketingowe.
Szybkość ładowania strony to jeden z ważniejszych czynników branych pod uwagę przez roboty Google podczas rankowania witryny. Wszystkim szukającym efektywnych sposobów na polepszenie swoich statystyk polecamy artykuł z Moz.com.
Google przestaje wymagać posiadania konta na G+ od osób, które zostawiają recenzje lokalnych biznesów. Zmiana ma na celu nie tylko ułatwić pozostawianie opinii, ale również eliminuje występujące wcześniej błędy w systemie ich dodawania.
Eksperci Kiss Metrics przekonują, że aby kampanie reklamowe w sieci były efektywne, muszą najpierw zostać uodpornione na działania… idiotów. Co kryje się pod tym kontrowersyjnym stwierdzeniem? Nie pozostaje nic innego, tylko polecić sprawdzenie treści artykułu.
Jak przewidywało wielu – Instagram poszedł w ślady Facebooka. Od teraz marki i influencerzy za widoczność w tym kanale dotarcia będą musieli słono zapłacić. Jak przygotować się na tę zmianę? Najlepiej zacząć od lektury materiałów przygotowanych przez Content Marketing Institute.
Ciekawy artykuł o tym, jak ważne dla budowania marki jest analizowanie sentymentu jej odbiorców. Dzięki niemu stosunkowo niskim kosztem zyskujemy ważne informacje na temat naszych klientów, które przydadzą się przy tworzeniu strategii brandingowej. Więcej w tym temacie na szukajcie w artykule Marketing Profs.
Co zabija atrakcyjność contentu? Nijakość! Zalew jednakowych treści to zjawisko, które obserwujemy już od dłuższego czasu. Aby nie paść jego ofiarą, warto znaleźć sposób na skuteczne wyróżnienie się z tłumu. Heidi Cohen zdradza swoich pięć sprawdzonych recept na oryginalny i pomocny content.
Droga do tworzenia zabójczo skutecznego contentu nie jest niestety usłana różami. Zdecydowanie łatwiej będzie nam nią kroczyć, jeśli pozbędziemy się złych nawyków językowych. Sprawdźcie, które konstrukcje gramatyczne warto jak najszybciej zapomnieć, a które zacząć stosować zdecydowanie częściej.
Jak ułatwić sobie codzienną korespondecję mailową? Świetnym pomysłem mogą okazać się specjalne wtyczki do Gmaila. Krótki przewodnik HubSpot zapozna was z najbardziej pomocnymi rozszerzeniami do poczty Google. Wśród nich między innymi FollowUp, Assisant.to i wiele więcej.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211