Weekendowy przegląd prasy (4/2016)

Przeczytasz w około: 4 minuty

Spis treści:

Jak rozpoznać kiepską agencję SEO? Dlaczego Google nie certyfikuje pozycjonerów? Jakie zapisy prawne regulują kwestie związane z e‑mail marketingiem? Te i inne informacje znajdziecie w naszej najnowszej prasówce. Zapraszamy do czytania nie tylko w weekendy!

Pozycjonowanie:

10 tips for avoiding shady SEO providers

Jak nie naciąć się na kiepską agencję SEO? Redaktorzy Search Engine Land mają na to sposób. Wskazują między innymi, jakie działania pozycjonerów powinny wzbudzić naszą szczególną czujność. Wśród nich takie praktyki jak brak comiesięcznych raportów czy wglądu do statystyk z Google Analytics.

 

Should You Switch Your Site to HTTPS? Here’s Why You Should or Shouldn’t

Jakiś czas temu wytyczne Google dla webmasterów poszerzyły się o zapis dotyczący stron z protokołem https. Wyszukiwarka poleca stosowanie go i jego obecność jest dla niej jednym ze wskaźników wyznaczających jakość strony. Czy oznacza to, że wszyscy musimy już w tym momencie zastosować https na swoich stronach? Nie do końca. Quick Sprout wyjaśnia, dlaczego.

 

Google SEO Certification: Why Doesn’t It Exist?

Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Google certyfikuje specjalistów od AdWords, ale nie zapewnia tego typu szkoleń dla osób zajmujących się pozycjonowaniem? Specjaliści ze Stone Temple postanowili sprawdzić, co przemawia za takim zachowaniem giganta z Mountain View.

 

Google Releases the Top 3 Ranking Factors

Google ujawniło trzy najważniejsze czynniki brane pod uwagę podczas tworzenia rankingów stron. Wśród nich między innymi content i linki. Taktyka twórców najpopularniejszej wyszukiwarki świata przysporzy zapewne agencjom klientów chcących zainwestować w wartościowe treści.

 

SEM:

A Step-by-Step Guide for Determining Keywords to Bid On

Ciekawy poradnik dotyczący wybierania słów kluczowych pod kampanie AdWords. Autorzy bloga Kiss Metrics krok po kroku prowadzą czytelnika po najlepszych taktykach selekcjonowania skutecznych fraz, a także prezentują kilka przydatnych narzędzi, które ułatwią ten proces. Całość napisana jest przystępnym językiem i trafi nawet do osób nieobytych z SEM-ową terminologią.

 

Google Releases Sneak Peak of AdWords Redesign

Kolejne wieści od Google. Tym razem news dotyczy planowanego redesignu reklam AdWords. Na czym dokładnie będzie on polegał? Jakie możliwe konsekwencje przyniesie to działanie? Na wszystkie pytania odpowiada Danielle Antosz z Search Engine Journal.

 

Content marketing:

96 Concepts that Will Make You a Smarter Content Marketer

Obszerny poradnik Copyblogger to solidna dawka content marketingowej wiedzy. Przygotowany przez autorów bloga słownik to zbiór 96 haseł, które okażą się niezbędne w codziennej pracy osoby zajmującej się marketingiem treści.

 

How to Maximize Your Content Exposure on LinkedIn

LinkedIn to dla wielu nadal nieznany i dość niebezpieczny grunt. Social Media Examiner doradza więc, jak skończyć z nieśmiałością w tym kanale dotarcia i skutecznie zwiększyć zasięg swoich postów. Wśród proponowanych metod znajdziemy m.in. wykorzystanie możliwości Slideshare’a i narzędzia Publisher.

 

Client Growth Story: Using Shopify and HubSpot to Make Sales Bloom

Jakie korzyści dla sklepów internetowych daje korzystanie z platform takich jak Shopify czy Hubspot? Okazuje się, że całkiem duże. Przykład działań przeprowadzonych przez inbound marketingową agencję Kuno Creative pokazuje, jak ważne w każdej kampanii content marketingowej jest skuteczne mierzenie efektywności prowadzonych działań.

 

E-mail marketing:

E-mail marketing – wszystko, co musisz wiedzieć o kwestiach prawnych

Na stronie sprawnymarketing.pl ukazał się specjalistyczny tekst o kwestiach prawnych związanych z e-mail marketingiem. Z napisanego przez prawnika artykułu dowiemy się między innymi, jak legalnie pozyskiwać bazy danych i skąd czerpać wiedzę na temat przepisów regulujących kwestie dotyczące newsletterów i innych form komunikacji mailowej.

 

15 Goals, Tips, Examples, and Lessons for E-Newsletter Perfection

Content Marketing Institute dostarcza szereg porad na temat budowania idealnego przekazu newslettera. Pokazuje również ciekawe przykłady skutecznych komunikacji z wykorzystaniem tego medium. Bardzo interesująca lektura dla każdego, kto chciałby podnieść skuteczność swoich e-mail marketingowych działań.

 

Inne:

How to Be Happier: Tips for Developing an Optimistic Outlook on Life [Infographic]

Na koniec mało branżowy, ale za to idealny na weekend tekst autorstwa blogerów z Hubspot. Dowiecie się z niego, dlaczego bycie optymistą pozwala wieść nie tylko szczęśliwsze, ale również zdrowsze życie. Poznacie także kilka sposobów na zaszczepienie pozytywnego myślenia we własnej głowie. Całość została okraszona przyjemną i czytelną infografiką.

ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Wagonowa 2D
53-609 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę