Spis treści:
Szukacie interesujących informacji związanych z e‑marketingiem? Dobrze trafiliście. Specjalnie dla was wybraliśmy kilka najciekawszych artykułów dotyczących SEO, SEM, analityki i content marketingu. Sprawdźcie, jakie nowości dla branży internetowej przyniósł ten tydzień.
W których branżach reklamy AdWords odnotowują najwyższe CTR-y? Kto płaci więcej za klika – agenci nieruchomości czy banki? Marketing Profs w kilku prostych infografikach przedstawia statystyki dotyczące jednego z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego.
Ciekawy artykuł o najskuteczniejszych sposobach promocji w internecie. Znajdziecie w nim opis 10 działań, które pomogą ściągnąć ruch na stronę i pozyskać nowych klientów. Wśród nich oczywiście SEO, PPC i wiele innych usług dostępnych w naszej ofercie!
Gigant z Mountain View testuje nowy sposób prezentacji filtrów w grafikach Google. Niektórzy użytkownicy już teraz mogą uświadczyć kolorowe przyciski pozwalające na bardziej precyzyjne wyszukiwanie interesujących nas obrazów i zdjęć.
Amerykańska agencja digital marketingowa Mediative przeprowadziła badania dotyczące eye-trackingu na urządzeniach mobilnych i desktopowych. Wnioski? Aż 92% użytkowników smartfonów i tabletów nie szuka odpowiedzi na swoje pytania poniżej czwartego wyniku wyszukiwania!
Jak budować bazę linków dla lokalnego biznesu? Oczywiście przy pomocy dobrze pomyślanej strategii. Greg Gifford – dziennikarz Search Engine Land – zdradza skuteczną receptę na zdobycie linków, które nie tylko wpłyną na pozycję w wyszukiwarce, ale również realnie przełożą się na wzrost zainteresowania ofertą firmy.
Content Marketing Institute doradza, jak tworzyć wartościowy content strony internetowej. W tekście znajdziemy porady dotyczące zarówno copywritingu, jak i pomocnych technik SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto tego typu sprawy bierze we własne ręce.
Czy content marketing musi być drogi? Niekoniecznie. Najważniejsze jednak, aby mieć na niego pomysł. Eksperci Built Visible doradzają, jak skutecznie tworzyć i promować wartościowe treści przy bardzo ograniczonym budżecie.
Kilka słów o potędze emoji. Co wnoszą do codziennej komunikacji? Co udaje się dzięki nim przekazać? Czy są w stanie skutecznie zastąpić rozmowę w cztery oczy? Sprawdźcie, co na ten temat sądzą autorzy bloga Inxpo.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211