Spis treści:
Szukacie interesujących informacji związanych z e‑marketingiem? Dobrze trafiliście. Specjalnie dla was wybraliśmy kilka najciekawszych artykułów dotyczących SEO, SEM, analityki i content marketingu. Sprawdźcie, jakie nowości dla branży internetowej przyniósł ten tydzień.
W których branżach reklamy AdWords odnotowują najwyższe CTR-y? Kto płaci więcej za klika – agenci nieruchomości czy banki? Marketing Profs w kilku prostych infografikach przedstawia statystyki dotyczące jednego z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego.
Ciekawy artykuł o najskuteczniejszych sposobach promocji w internecie. Znajdziecie w nim opis 10 działań, które pomogą ściągnąć ruch na stronę i pozyskać nowych klientów. Wśród nich oczywiście SEO, PPC i wiele innych usług dostępnych w naszej ofercie!
Gigant z Mountain View testuje nowy sposób prezentacji filtrów w grafikach Google. Niektórzy użytkownicy już teraz mogą uświadczyć kolorowe przyciski pozwalające na bardziej precyzyjne wyszukiwanie interesujących nas obrazów i zdjęć.
Amerykańska agencja digital marketingowa Mediative przeprowadziła badania dotyczące eye-trackingu na urządzeniach mobilnych i desktopowych. Wnioski? Aż 92% użytkowników smartfonów i tabletów nie szuka odpowiedzi na swoje pytania poniżej czwartego wyniku wyszukiwania!
Jak budować bazę linków dla lokalnego biznesu? Oczywiście przy pomocy dobrze pomyślanej strategii. Greg Gifford – dziennikarz Search Engine Land – zdradza skuteczną receptę na zdobycie linków, które nie tylko wpłyną na pozycję w wyszukiwarce, ale również realnie przełożą się na wzrost zainteresowania ofertą firmy.
Content Marketing Institute doradza, jak tworzyć wartościowy content strony internetowej. W tekście znajdziemy porady dotyczące zarówno copywritingu, jak i pomocnych technik SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto tego typu sprawy bierze we własne ręce.
Czy content marketing musi być drogi? Niekoniecznie. Najważniejsze jednak, aby mieć na niego pomysł. Eksperci Built Visible doradzają, jak skutecznie tworzyć i promować wartościowe treści przy bardzo ograniczonym budżecie.
Kilka słów o potędze emoji. Co wnoszą do codziennej komunikacji? Co udaje się dzięki nim przekazać? Czy są w stanie skutecznie zastąpić rozmowę w cztery oczy? Sprawdźcie, co na ten temat sądzą autorzy bloga Inxpo.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211
Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.
Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 140A oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.