Weekendowy przegląd prasy (2/2016)

Przeczytasz w około: 2 minuty

Spis treści:

Szukacie interesujących informacji związanych z e‑marketingiem? Dobrze trafiliście. Specjalnie dla was wybraliśmy kilka najciekawszych artykułów dotyczących SEO, SEM, analityki i content marketingu. Sprawdźcie, jakie nowości dla branży internetowej przyniósł ten tydzień.

Google AdWords Benchmarks by Industry

W których branżach reklamy AdWords odnotowują najwyższe CTR-y? Kto płaci więcej za klika – agenci nieruchomości czy banki? Marketing Profs w kilku prostych infografikach przedstawia statystyki dotyczące jednego z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego.

 

10 skutecznych form reklamy w internecie

Ciekawy artykuł o najskuteczniejszych sposobach promocji w internecie. Znajdziecie w nim opis 10 działań, które pomogą ściągnąć ruch na stronę i pozyskać nowych klientów. Wśród nich oczywiście SEO, PPC i wiele innych usług dostępnych w naszej ofercie!

 

Google Image Search Tests Colored Filter Buttons

Gigant z Mountain View testuje nowy sposób prezentacji filtrów w grafikach Google. Niektórzy użytkownicy już teraz mogą uświadczyć kolorowe przyciski pozwalające na bardziej precyzyjne wyszukiwanie interesujących nas obrazów i zdjęć.

 

Eye-tracking 2016: How Searchers Interact with Mobile SERPs vs Desktop

Amerykańska agencja digital marketingowa Mediative przeprowadziła badania dotyczące eye-trackingu na urządzeniach mobilnych i desktopowych. Wnioski? Aż 92% użytkowników smartfonów i tabletów nie szuka odpowiedzi na swoje pytania poniżej czwartego wyniku wyszukiwania!

 

10 Local Link Building Tips 2016

Jak budować bazę linków dla lokalnego biznesu? Oczywiście przy pomocy dobrze pomyślanej strategii. Greg Gifford – dziennikarz Search Engine Land – zdradza skuteczną receptę na zdobycie linków, które nie tylko wpłyną na pozycję w wyszukiwarce, ale również realnie przełożą się na wzrost zainteresowania ofertą firmy.

 

10 Ways to Make Your Website Content More Relevant (and Rank Higher)

Content Marketing Institute doradza, jak tworzyć wartościowy content strony internetowej. W tekście znajdziemy porady dotyczące zarówno copywritingu, jak i pomocnych technik SEO. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto tego typu sprawy bierze we własne ręce.

 

Content Marketing Tips for Low Budget

Czy content marketing musi być drogi? Niekoniecznie. Najważniejsze jednak, aby mieć na niego pomysł. Eksperci Built Visible doradzają, jak skutecznie tworzyć i promować wartościowe treści przy bardzo ograniczonym budżecie.

 

Why Emotion Matters in Messaging?

Kilka słów o potędze emoji. Co wnoszą do codziennej komunikacji? Co udaje się dzięki nim przekazać? Czy są w stanie skutecznie zastąpić rozmowę w cztery oczy? Sprawdźcie, co na ten temat sądzą autorzy bloga Inxpo.

ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Wagonowa 2D
53-609 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę