Spis treści:
Rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu. Od teraz co tydzień w piątek będziemy raczyć naszych czytelników dawką branżowej wiedzy. Przygotowany przez nas spis artykułów to przegląd najciekawszych publikacji z ostatnich siedmiu dni. Zapraszamy do lektury!
Bardzo przydatny wpis autorów bloga KissMetrics. Specjaliści doradzają, jak poradzić sobie ze spamem przekłamującym statystyki w Google Analytics. Okazuje się, że możemy usunąć go zarówno z aktualnych, jak i archiwalnych raportów sporządzanych przez narzędzie analityczne!
Które działania e-marketingowe przynoszą największe zyski agencjom? Wyniki badań przedstawionych przez Moz.com wskazują, że najpopularniejszą usługą wciąż pozostaje SEO. Pozostałe miejsca w ścisłej czołówce mogą jednak nieco zaskakiwać.
Ciekawy przewodnik po Facebook Ads dla początkujących. Dowiecie się z niego, jak wyciągać i interpretować dane demograficzne o użytkownikach serwisu i wykorzystywać je do tworzenia grup docelowych. Wszystko podane przystępnym językiem i poparte przykładami.
Content Marketing Institute przedstawia 13 narzędzi, dzięki którym znajdziecie inspirację do tworzenia wartościowych treści. Wśród nich między innymi programy do analizy słów kluczowych konkurencji, przeprowadzania ankiet w sieci i… biała tablica do rysowania.
Specjaliści z HubSpot doradzają, jak przygotować się na rosnący kryzys w dystrybucji treści. W tekście znajdziecie szereg wskazówek dotyczących budowania strategii dotarcia do potencjalnych odbiorców, wykorzystania alternatywnych kanałów komunikacji i znajdowania swojej niszy.
Nadeszła długo oczekiwana zmiana. Niegdyś legendarny algorytm PageRank znika z Narzędzi Google. Jakie konsekwencje będzie niosła za sobą ta decyzja? Kto najwięcej na niej straci? Dowiecie się tego z nowego wpisu w Search Engine Journal.
Na koniec ciekawostka. Amerykański start-up o nazwie Anchor pracuje nad funkcją dodawania komentarzy głosowych do artykułów zamieszczanych w sieci. Gdyby ich pomysł odniósł sukces, czekałaby nas również prawdziwa rewolucja w SEO. Myślicie, że mają szansę zawojować rynek?
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211