Spis treści:
Google AdWords udostępniło nowe narzędzie do planowania słów kluczowych. Czy planowanie kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce stanie się jeszcze łatwiejsze?
Jak podaje Search Engine Journal, Google wprowadził właśnie przebudowaną wersję programu Keyword Planner, która jest teraz dostępna w nowym panelu AdWords.
Nowy Keyword Planner został nieco uproszczony, ale jednocześnie oferuje nowe funkcje, które mają za zadanie zgromadzić dla reklamodawców jeszcze więcej danych z ich kampanii. Obejmują one możliwość masowego dodawania słów kluczowych i przeglądania prognoz w jednymi miejscu.
Dane w nowej sekcji prognoz zostały skondensowane. Zawiera ona obecnie także oszacowanie, w jaki sposób słowa kluczowe wpłyną na skuteczność działania, w tym na maksymalny CPC.
Podział na urządzenia i lokalizacje jest teraz łatwiej dostępny – użytkownik nie musi klikać w różne karty menu.
Widoczną zmianą w nowym Keyword Planner są zmiany graficzne – wpisują się w estetykę nowej wersji AdWords.
Część specjalistów zdążyło już zapoznać się z nową wersją programu – miesiąc temu została udostępniona ograniczonej liczbie użytkowników. Teraz dostępna jest już dla każdego, kto ma dostęp do nowego widoku AdWords.
Nowy Keyword Planner to nie tylko usprawnienie w świecie AdWords, ale też krok naprzód dla specjalistów SEO, którzy korzystają z narzędzi Googla dla wyszukiwania słów kluczowych.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211