Nowy Keyword Planner 2018. Co się zmieniło?

Przeczytasz w około: 1 minutę

Spis treści:

Google AdWords udostępniło nowe narzędzie do planowania słów kluczowych. Czy planowanie kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce stanie się jeszcze łatwiejsze?

Jak podaje Search Engine Journal, Google wprowadził właśnie przebudowaną wersję programu Keyword Planner, która jest teraz dostępna w nowym panelu AdWords.

Nowy Keyword Planner panel

Nowy Keyword Planner został nieco uproszczony, ale jednocześnie oferuje nowe funkcje, które mają za zadanie zgromadzić dla reklamodawców jeszcze więcej danych z ich kampanii. Obejmują one możliwość masowego dodawania słów kluczowych i przeglądania prognoz w jednymi miejscu.

Dane w nowej sekcji prognoz zostały skondensowane. Zawiera ona obecnie także oszacowanie, w jaki sposób słowa kluczowe wpłyną na skuteczność działania, w tym na maksymalny CPC.

Podział na urządzenia i lokalizacje jest teraz łatwiej dostępny – użytkownik nie musi klikać w różne karty menu.

Widoczną zmianą w nowym Keyword Planner są zmiany graficzne – wpisują się w estetykę nowej wersji AdWords.

Część specjalistów zdążyło już zapoznać się z nową wersją programu – miesiąc temu została udostępniona ograniczonej liczbie użytkowników. Teraz dostępna jest już dla każdego, kto ma dostęp do nowego widoku AdWords.

Nowy Keyword Planner to nie tylko usprawnienie w świecie AdWords, ale też krok naprzód dla specjalistów SEO, którzy korzystają z narzędzi Googla dla wyszukiwania słów kluczowych.

ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211