Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Kategoria: Nowości Branżowe

Krzysztof Gońda | 12 sierpnia 2024
Nowości Branżowe, SEO

Czy Search GPT stanowi realne zagrożenie dla Google?

Google to od lat niekwestionowany lider na rynku wyszukiwarek internetowych – każdego dnia platforma przetwarza miliardy zapytań, a googlowanie słusznie stało się synonimem wyszukiwania informacji w sieci. W ostatnim czasie na horyzoncie pojawiła się nowa technologia, która może znacząco odmienić sposób, w jaki korzystamy z Internetu na co dzień – Search GPT. Oparta na sztucznej […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 11 lipca 2024
Nowości Branżowe, SEO, Strategie

Trendy sezonowe w SEO: Jak przewidywać i wykorzystywać cykliczne zmiany w wyszukiwaniu?

Trendy sezonowe to jeden z najistotniejszych czynników, odgrywających kluczową rolę w kształtowaniu strategii SEO. Zrozumienie i umiejętne wykorzystanie zaobserwowanych zależności może znacząco zwiększyć widoczność strony internetowej oraz poprawić wyniki kampanii marketingowych. Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym przez nas artykułem, w którym przyjrzymy się, jak przewidywać i wykorzystywać zmiany w wyszukiwaniu, aby skutecznie dostosować swoje […]

Czytaj dalej
Kamil Raczek | 22 maja 2024
Nowości Branżowe, SEO, Strategie

AI SEO bez tabu – jak sztuczna inteligencja wpływa na pozycjonowanie?

Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w różnych dziedzinach naszego codziennego życia. Fascynacja tym zagadnieniem nie ominęła również procesu pozycjonowania stron internetowych – w miarę jak technologie AI rozwijają się, ich zastosowanie w SEO staje się coraz bardziej powszechne, przynosząc zarówno nowe możliwości, jak i wyzwania dla specjalistów. Zapraszamy do lektury poniższego artykułu, w […]

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Mateusz Wojciechowski | 12 lutego 2024
Nowości Branżowe, SEO, Strategie

SGE i jego wpływ na SEO – jak przygotować się na zmiany w Google Search Generative Experience?

Rok 2024 przynosi kolejne zmiany w Google, które rewolucjonizują sposób wyszukiwania treści w Internecie. Z perspektywy specjalistów SEO nowości obejmują między innymi wdrożenie Google Search Generative Experience (SGE), które wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu dostarczania najbardziej trafnych odpowiedzi na zapytania internautów. Dowiedz się, jak Search Generative Experience wpływa na SEO i jak przygotować się na […]

Czytaj dalej
Alicja Medwediuk | 15 maja 2023
Nowości Branżowe

Featured snippets stają się bardziej widoczne. Sprawdź, jak się w nich znaleźć

Nowe funkcjonalności, które wprowadza Google, nieustannie ulepszają jakość wyszukiwań i odpowiedzi na pytania, zadawane przez użytkowników. Wśród nich na wyróżnienie zasługują m.in. featured snippets, czyli rozszerzone wyniki wyszukiwania, szczególnie użyteczne i wygodne dla internautów, szukających błyskawicznej odpowiedzi na zadane pytania. Featured snippets to sposób na prześcignięcie konkurencji i wzrost konwersji na stronach www. Jak wykorzystać […]

Czytaj dalej
Krzysztof Gońda | 12 maja 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

ChatGPT kontra Google Bard – wyścig kosmiczny czas, start!

ChatGPT od wielu tygodni jest na ustach wszystkich osób śledzących nowe technologie. Swoją obecność w sektorze sztucznej inteligencji planuje zaznaczyć marka Alphabet, odpowiedzialna za rozwój platformy Google Bard. Kto wyjdzie z tej rywalizacji z tarczą, a kto na tarczy?

Czytaj dalej
analiza uzytkownikow na stronie, targetowanie reklam, ciasteczka
Magdalena Smyk | 12 stycznia 2023
Aktualności, Nowości Branżowe

Na czym będzie polegało targetowanie reklam bez 3rd party cookies?

Pliki Cookies od ponad 20 lat mają ogromne znaczenie dla działań prowadzonych przez marketingowców. Koniec ciasteczek nie oznacza jednak, że kampanie reklamowe będą musiały obejść się bez precyzyjnego mierzenia konwersji czy skutecznego targetowania.

Czytaj dalej
zmiany w Google - czerwiec 2022
Zespół Rocket Media | 28 czerwca 2022
Aktualności, Nowości Branżowe

SEO News: Google Analytics 4 i nie tylko

Na przestrzeni ostatnich miesięcy Google zapowiedział wdrożenie szeregu zmian, które mogą przełożyć się na wyniki prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania oraz kampanii płatnych. Poznaj najważniejsze nowości!

Czytaj dalej
SEO News grudzień 2021
Paweł Mierzchała | 3 stycznia 2022
Nowości Branżowe, SEO

SEO News GRUDZIEŃ 2021: Google December 2021 Product Reviews Update

W grudniu Google po raz kolejny przeprowadził poważną aktualizację – December 2021 Product Reviews Update, aktualizował lokalne wyniki wyszukiwania, a także zmienił widok sekcji Top Stories. Sprawdźcie ostatnie w 2021 roku SEO Newsy!

Czytaj dalej