Spis treści:
Współczesny świat jest na tyle angażujący i różnorodny, że nie mamy na co dzień czasu, by myśleć o potrzebnych nam towarach. Dlatego nawet znane każdemu firmy, takie jak McDonald ’s, Ikea czy Nike wydają krocie na kampanie reklamowe. Skąd ludzie mają wiedzieć, że sprzedajesz wysokiej jakości wyroby, skoro nie wspomnisz o nich słowem? Dowiedz się, na czym polega copywriting sprzedażowy.
Słowa odgrywają w handlu ogromną rolę – pozwalają klientom dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie, pobudzają wyobraźnię, kreują pragnienia. Copywriting sprzedażowy istnieje niemal tak długo, jak samo pismo. Starożytni Grecy kształcili się w sztuce pisania skutecznych perswazji, Sumerowie natomiast reklamowali swoje usługi na glinianych tabliczkach.
Copywriting sprzedażowy jest sztuką sprzedawania za pomocą słów. Informacja umieszczona w internecie, prasie czy na opakowaniu produktu może być zwykłym opisem funkcji danej rzeczy lub tekstem, który wyróżnia oferowane dobra w gąszczu podobnych propozycji konkurencji, a w rezultacie skłania do sprzedaży.
Aby napisać dobry tekst sprzedażowy, należy pozyskać jak najwięcej informacji o:
Jakie inne warunki powinna spełniać angażująca treść sprzedażowa?
Teksty powinny być przyjazne nie tylko dla użytkowników, ale również wyszukiwarek, czyli zoptymalizowane zgodnie z zasadami SEO. Dopiero zatroszczenie się o te dwa obszary sprawi, że więcej osób dowie się o Twoich produktach czy usługach i zdecyduje się na skorzystanie z Twojej oferty.
Treści SEO powinny być wplecione w sposób naturalny, z dbałością o poprawność językową i występować z właściwą regularnością w całym tekście – to tylko niektóre zasady SEO copywritingu, które należy uwzględnić.
Połączenie perswazyjnych, atrakcyjnych strukturalnie i treściowo tekstów z solidną pracą w zakresie SEO stwarza idealne warunki do zwiększenia sprzedaży Twoich produktów bądź usług. Właśnie taka idea przyświeca naszym specjalistom od pozycjonowania i content marketingu.
Bez względu na to, czy potrzebujesz treści na Twoją stronę internetową, takich jak teksty blogowe, opisy produktów oraz kategorii, czy zależy Ci na tekstach publikowanych na portalach zewnętrznych bądź w prasie – możesz liczyć na naszą profesjonalną pomoc.
Stworzymy angażujące teksty, które podtrzymają uwagę klientów i zachęcą ich do podjęcia działań, zgodnych z Twoimi oczekiwaniami. Wiemy, jak pisać komunikaty budujące relacje – sprawdź naszą ofertę.
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211