Akademia Google Partners – byliśmy tam!

Przeczytasz w około: 2 minuty

Spis treści:

Żądny wiedzy zespół Rocket Media uczestniczył 26 marca w szkoleniu z zaawansowanych zagadnień Google Analytics. Nasza rakieta wylądowała pod Halą Stulecia we Wrocławiu w celu zapoznania się z istotą gromadzenia danych ze stron internetowych, przetwarzania oraz wnioskowania na ich postawie. Ta wiedza ma nam pomóc jeszcze lepiej optymalizować kampanie AdWords oraz dogłębnie poznawać interakcje użytkowników ze stronami naszych klientów.

Czego się uczyliśmy na Akademii Google Partners?

Trenerami byli Maciej Lewiński i Leszek Krupa. W trakcie prawie dziewięciogodzinnego szkolenia (spokojnie, były przerwy kawowe oraz przerwa na lunch), starali się przybliżyć takie zagadnienia jak:

  • zaawansowane wykorzystanie danych pochodzących z Google Analytics, czyli co możemy zmierzyć za pomocą narzędzia i w jaki sposób interpretować dane;
  • jak mierzyć dokładnie to co, niezbędne w przypadku konkretnego biznesu (zaawansowane modyfikacje kodu śledzącego, śledzenie zdarzeń, segmentacja);
  • jak oceniać skuteczność działań marketingowych na podstawie danych z Google Analytics;
  • “wstępniak” do nowego narzędzia – Google Tag Manager

A wszystko po to, żeby móc wycisną 120% możliwości  Google Anlaytics.

Co nam się najbardziej podobało?

Bardzo dobra organizacja i na prawdę solidne przygotowanie, zwłaszcza Maćka Lewińskiego. Ale to, co jest chyba najważniejsze – trenerzy bazowali na konkretnych stronach i prawdziwych danych. Interpretowali wyniki na potrzeby danego case study, czyli  konkrety – to lubimy najbardziej i tego nie zabrakło.

Czekamy na więcej!

Z racji, że analityka odgrywa ogromną rolę w ocenianiu efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacji, mamy nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie w gronie Google Partners. Ale jak to mówią, teoria teorią, ale i tak najważniejsza jest praktyka. Ciekawie byłoby spotkać się w mniejszym gronie i w formie warsztatowej, pod okiem trenerów popracować na danych. Czekamy na więcej.

Do zobaczenia!

ROCKET MEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211