Spis treści:
Żądny wiedzy zespół Rocket Media uczestniczył 26 marca w szkoleniu z zaawansowanych zagadnień Google Analytics. Nasza rakieta wylądowała pod Halą Stulecia we Wrocławiu w celu zapoznania się z istotą gromadzenia danych ze stron internetowych, przetwarzania oraz wnioskowania na ich postawie. Ta wiedza ma nam pomóc jeszcze lepiej optymalizować kampanie AdWords oraz dogłębnie poznawać interakcje użytkowników ze stronami naszych klientów.
Trenerami byli Maciej Lewiński i Leszek Krupa. W trakcie prawie dziewięciogodzinnego szkolenia (spokojnie, były przerwy kawowe oraz przerwa na lunch), starali się przybliżyć takie zagadnienia jak:
A wszystko po to, żeby móc wycisną 120% możliwości Google Anlaytics.
Bardzo dobra organizacja i na prawdę solidne przygotowanie, zwłaszcza Maćka Lewińskiego. Ale to, co jest chyba najważniejsze – trenerzy bazowali na konkretnych stronach i prawdziwych danych. Interpretowali wyniki na potrzeby danego case study, czyli konkrety – to lubimy najbardziej i tego nie zabrakło.
Z racji, że analityka odgrywa ogromną rolę w ocenianiu efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacji, mamy nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie w gronie Google Partners. Ale jak to mówią, teoria teorią, ale i tak najważniejsza jest praktyka. Ciekawie byłoby spotkać się w mniejszym gronie i w formie warsztatowej, pod okiem trenerów popracować na danych. Czekamy na więcej.
Do zobaczenia!
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-135 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211