Spis treści:
Choć miniony rok gospodarczo i geopolitycznie był trudny, śmiało możemy go zaliczyć do jednych z tych najbardziej wartościowych dla agencji. Naszym postanowieniem na początku 2022 r. bowiem było, by przyjrzeć się temu, co dzieje się w środku organizacji. Gdy mieliśmy za sobą miesiące pracy w pandemii, znaleźliśmy przestrzeń na podsumowanie tego wymagającego czasu i zorganizowanie się na nowo. Wykorzystaliśmy zatem ten rok na uporządkowanie procesów i zaplanowanie nowych inicjatyw. W tym tekście uchylamy rąbka tajemnicy o tym, co działo się wewnątrz Rocket Media w ostatnich dwunastu miesiącach.
Niemal dwa lata temu, z powodu pandemii Covid 19, zmieniliśmy tryb pracy ze stacjonarnej na całkowicie zdalną. Następnie, w zależności od prognostyk, jak i rekomendacji rządowych, wprowadzaliśmy model mieszany. Aktualnie zachęcamy pracowników, aby pojawiali się w biurze pojedynczo lub swoimi zespołami raz na dwa tygodnie, lub częściej, jeżeli mają taką potrzebę czy po prostu ochotę.
Praca hybrydowa zmobilizowała nas do tego, by ustalić wewnętrzne procedury z nią związane. Nie mając wsparcia ustawodawcy, sami stworzyliśmy potrzebne nam zapisy – zaktualizowaliśmy regulamin pracy, ustaliliśmy zasady komunikacji online w projektach, jak i sposób raportowania zrealizowanych zadań. Pochyliliśmy się nawet nad sposobem organizacji spotkań video. Wszystko po to, by praca stała się efektywniejsza, monitorowanie efektów prostsze, a komunikacja przejrzysta.
W minionym roku zajęliśmy się również swoim wizerunkiem na rynku, jako pracodawca. Zebraliśmy w całość wszystkie oferowane benefity i zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań. Praca zdalna stała się standardem, podobnie elastyczny czas pracy. Zależało nam więc na tym, aby nasza oferta była urozmaicona. I tak, oprócz tzw. pakietu stałego (praca zdalna, karta Multisport, opieka medyczna), pojawiły się m.in. lekcje języka angielskiego z native speakerem, nowe welcome packi, budżet rozwojowy dla każdego działu oraz wprowadzone na stałe 4 godziny w każdy piątek, które pracownik może przeznaczać na rozwój zawodowy – szkolenia, kursy, czytanie lektury branżowej itp. W planach mamy również wdrożenie odświeżonego systemu premiowego.
W pozyskiwaniu nowych pracowników wspierał nas (i wspiera!) serwis Rocket Jobs, na którym to odświeżyliśmy swoją wizytówkę. Chcieliśmy, by oprócz samej prezentacji oferty pracy i benefitów, potencjalny kandydat mógł dowiedzieć się więcej o naszych wartościach, poznać historię firmy, kulturę pracy, charakter klientów. Z dumą przyznajemy, że w 2022 r. zespół Rocket Media powiększył się o kilku kompetentnych specjalistów. Takie sukcesy rekrutacyjne są dla nas bardzo budujące 😊
Co jeszcze mamy w planach na najbliższy rok? Z pewnością wciąż będziemy rozwijać się employer brandingowo. Mamy kilka pomysłów na przyciąganie nowych specjalistów, jak i na zatroszczenie się o pracowników, którzy już współtworzą naszą organizację. Stawiamy więc na rozwój i nieustanne ulepszanie komunikacji wewnętrznej. Tym, z jakim rezultatem realizujemy swoje plany, na pewno jeszcze będziemy się dzielić. Zachęcamy do śledzenia Rocket Media w social media!
Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Januszowicka 5
53-125 Wrocław
KRS: 0000490521
NIP: 8943050211