Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Zespół Rocket Media | 7 stycznia 2021
Nowości Branżowe, SEO

SEO News GRUDZIEŃ 2020: December 2020 Core Update i powrót opcji indeksowania stron w Search Console

W grudniu miała miejsce kolejna istotna aktualizacja algorytmu Google – December 2020 Core Update. Do panelu Search Console powróciła natomiast funkcjonalność dotycząca przesyłania stron do indeksacji.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 4 grudnia 2020
Nowości Branżowe, SEO

SEO News LISTOPAD 2020: Google Analytics 4, ulepszone statystyki indeksowania w GSC i data wdrożenia Core Web Vitals

W listopadzie użytkownicy mogli zapoznać się z zupełnie nową wersją Google Analytics – GA4, pojawiła się także nowa odsłona raportu Statystyki indeksowania dostępnego w Google Search Console.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 8 października 2020
Nowości Branżowe

SEO News PAŹDZIERNIK 2020: aktualizacje w Google Ads i przygotowania do Black Friday 2020 wg Google

W październiku Google zaktualizował zasady dotyczące reklam w Google Ads, a także instruował użytkowników, jak przygotować swoje serwisy na Black Friday 2020 / Cyber Monday 2020, by osiągnąć dobre wyniki organiczne. Zachęcamy do przeczytania SEO Newsów z października 2020 r.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Krzysztof Gońda | 5 października 2020
Content marketing

Jak pisać posty na LinkedIn? 5 wskazówek, które pomogą Ci przykuć uwagę odbiorców

Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w codziennej sprzedaży? Jakich praktyk należy unikać, aby nie stracić budowanej z trudem wiarygodności? Zapoznaj się z pięcioma uniwersalnymi wskazówkami, które pomogą Ci opracować spójną komunikację w prowadzeniu profilu firmowego na LinkedIn.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 3 września 2020
Nowości Branżowe

SEO News WRZESIEŃ 2020: informacja o indeksowaniu przez HTTP / 2, kolejne problemy z indeksacją newsów i wsparcie dla znacznika shippingDetails

We wrześniu 2020 Google poinformował o planach wprowadzenia w listopadzie indeksacji przez protokół HTTP / 2, na bieżąco sygnalizował problemy z indeksacją newsów w wyszukiwarce, a także ogłosił wsparcie dla znacznika Schema.org – shippingDetails. Zachęcamy do przeczytania SEO Newsów z września 2020 r.:

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 2 września 2020
Nowości Branżowe

SEO News Sierpień 2020: błąd wyszukiwarki Google, szczegóły licencji obrazów w Google Grafika, informacje o ograniczeniach dla lotów i hoteli w Google Travel

W sierpniu 2020 największa od lat aktualizacja algorytmu Google? Na szczęście nie! Google poinformował o problemach z systemem indeksacji. Poza tym warto zwrócić uwagę na szczegóły licencyjne obrazów w Google Grafika oraz informacje o ograniczeniach dla lotów i hoteli w Google Travel. Zachęcamy do przeczytania SEO Newsów z sierpnia 2020 r.:

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 21 sierpnia 2020
Strategie

Fakty i mity na temat e-mail marketingu

Z każdej strony otaczają Cię informacje na temat e-mail marketingu? Rady, które otrzymujesz, warto zweryfikować. Tym razem Rocket Media wychodzi naprzeciw – wszystko masz podane, jak na tacy. Sprawdziłam, co jest prawdą, a co mitem.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 3 sierpnia 2020
Nowości Branżowe

SEO News LIPIEC 2020: mobile-first indexing przełożony na 2021, atak hakerski na Twittera i licencja na obraz w Google Grafika

W lipcu Google poinformował o przeniesieniu mobile-first indexing na marzec 2021, a także dodał informację o licencji dla obrazów w Google Grafika. Z kolei Twitter borykał się z atakiem hakerów. Zachęcamy do przeczytania SEO Newsów z lipca 2020 r.:

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 9 lipca 2020
Strategie

Prowadzisz sklep e-commerce? Być może popełniasz 1 z 7 typowych błędów

Z pewnością zauważyłeś w ostatnim czasie wzrost liczby sklepów przenoszących swój biznes do świata online. Być może sam należysz do grona przedsiębiorców odkrywających e-commerce, albo prowadzisz sklep internetowy od jakiegoś czasu, ale od kilku miesięcy silniej odczuwasz zagrożenie ze strony konkurencji.

Czytaj dalej