Baza wiedzy

Nasz blog jest od niemal 10 lat źródłem wiedzy dla naszych Klientów i kanałem newsowym dla ekspertów z branży e‑marketingu. Dzielimy się tu realnymi wskazówkami z dziedziny SEO, PPC i content marketigu, które można samodzielnie zastosować w praktyce.

Baza wiedzy

Zespół Rocket Media | 24 lutego 2014
Nowości Branżowe

Algorytm Google bez linków

Kilka osób ze świata SEO pisało już o pytaniu jakie dostał Matt Cutts apropos wersji algorytmu Google nieuwzględniającego linków przychodzących do stron. Czyli pójście w stronę Yandex’a.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 24 lutego 2014
Strategie

Marketing Wirusowy – dobry sposób na pozyskanie klientów

Marketing wirusowy (viral marketing) to dosyć specyficzny sposób promowania własnej oferty w internecie, ponieważ jest zależny przede wszystkim od zaangażowania jego odbiorców. Polega na udostępnianiu reklam w postaci filmów, plików muzycznych lub gier, skupiając się na promocji konkretnej usługi czy też produktu.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 17 lutego 2014
SEO

Co powinien zawierać audyt SEO?

Wykonanie audytu optymalizacyjnego dla specjalisty SEO z reguły nie jest dużym wyzwaniem, jednakże wszystko zależy od stopnia rozbudowania analizowanego serwisu – duży sklep internetowy wymaga poświęcenia dłuższej chwili czasu na sprawdzenie czy strona jest zgodna z zasadami wujka Google, niż mała strona w formie wizytówki.

Czytaj dalej

Chcesz poznać słowa z branży SEO?

Sprawdź słownik SEO
Zespół Rocket Media | 11 lutego 2014
Nowości Branżowe

Grupowanie treści w Google Analytics

Analizę jakichkolwiek danych bez wątpienia ułatwia odpowiednie ich przedstawienie i logiczne uporządkowanie. Jedną z funkcjonalności Google Analytics, która ma za zadanie w czytelny sposób zarządzać gromadzonymi danym jest grupowanie treści.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 28 stycznia 2014
PPC

Przyczyny rozbieżności danych w AdWords i Analitycs

Główną zaletą marketingu internetowego jest pełna mierzalność jego skuteczności. Właśnie ta cecha sprawia, że coraz więcej firm zwiększa wydatki na te formy promocji, inwestując w takie działania jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mailing, kampanie PPC czy własnych analityków internetowych.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 14 stycznia 2014
Aktualności, Nowości Branżowe, O nas

Konferencja “Nowe technologie i trendy na rynku reklamowym”

Gorąco zapraszamy wszystkich chętnych zdobycia najnowszej wiedzy z dziedziny marketingu i lubiących nawiązywać nowe relacje biznesowe.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 12 grudnia 2013
Aktualności, O nas

14. SEMcamp – wrażenia

Cykliczne spotkanie ludzi z branży, które tym razem odbyło się 6 grudnia, to świetna okazja, żeby posłuchać o nowościach, ciekawych case’ach czy poglądach. I tym razem nie zabrakło Rocket Media na tym wydarzeniu.

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 10 grudnia 2013
SEO

Bogate wyniki dla… Luxmedu

To, że Google wzbogaca wyniki wyszukiwania o kolejne widgety to żadna nowość. Tym razem jednak temat objął połączenia lotnicze. Szukając polskiego Luxmedu (przez przypadek wpisane ze spacją) ukazał nam się rozkład możliwości połączeń na trasie Luksemburg (LUX) – Medina Arabia Saudyjska (MED). Niestety po wpisaniu WRO POZ czy WRO WAW nie dostajemy tych bogatych informacji. […]

Czytaj dalej
Zespół Rocket Media | 28 listopada 2013
SEO

Wielkość ma znaczenie… optymalizacja obrazków

Długo ładujące się strony to coś co każdego potrafi zirytować. Dla większości minęły już czasy zbyt wolnego Internetu. Coraz częściej winowajcą za długi czas ładowania jest właśnie sama strona. Jednakże tekst, nawet jeżeli jest go bardzo dużo (co mocno zalecamy), nie powoduje opóźnień. Pozostają nam naturalnie obrazki.Optymalizacja grafik i zdjęć na stronie to szereg działań, […]

Czytaj dalej