Co to jest Google Analytics 360 Suite? Jaka strategia stoi za sukcesem działań Buzzfeeda w social mediach? Dlaczego działania AdWords są doskonałym wstępem do skutecznego pozycjonowania? Te i wiele innych informacji znajdziesz w naszej dzisiejszej prasówce. Przyjemnej weekendowej lektury!
Czytaj dalej
Co nowego w Instagramie? Jakich błędów powinien wystrzegać się każdy copywriter? Czy kampanie reklamowe można uczynić… idotoodpornymi? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszej najnowszej prasówce. Miłej lektury!
Czytaj dalej
Mamy przyjemność ogłosić, że zajęliśmy zaszczytne drugie miejsce w konkursie “Ready to Rock” organizowanym dla certyfikowanych agencji partnerskich Google.
Czytaj dalej
Scrapebox jest narzędziem, które mimo upływu lat nadal potrafi zaskakiwać. Szybkość działania, wielofunkcyjność i wiele innych zalet sprawia, że warto je polecić tak naprawdę każdemu, nawet osobom dopiero rozpoczynającym swoją przygodę z SEO. Należy jednak zaznaczyć, że przeszedł on w 2015 „lifting”, który dodatkowo poprawił funkcjonalność i wygląd programu. Co tak naprawdę się zmieniło?
Czytaj dalej
Jak rozpoznać kiepską agencję SEO? Dlaczego Google nie certyfikuje pozycjonerów? Jakie zapisy prawne regulują kwestie związane z e‑mail marketingiem? Te i inne informacje znajdziecie w naszej najnowszej prasówce. Zapraszamy do czytania nie tylko w weekendy!
Czytaj dalej
16 marca 2016 roku na oficjalnej stronie dla webmasterów pojawiła się informacja, że Google będzie premiował strony responsywne (przystosowujące się do ekranów urządzeń). To kolejna zapowiedź programistów z Google, która nawiązuje do 21 kwietnia 2015 roku, kiedy to wdrożona została aktualizacja Mobilegeddon I (liczne testy udowodniły jednak, że nie miało to zbyt dużego wpływu na SERP-y).
Czytaj dalej
Koniec tygodnia to nowa dawka e-marketingowej wiedzy na naszym blogu. Co ciekawego słychać na branżowych portalach? Sprawdźcie sami!
Czytaj dalej
Końcówka lutego zaskoczyła wszystkich SEM-owców dość znaczącą zmianą w sposobie wyświetlania reklam AdWords. Choć o modyfikacjach w layoucie wyniku wyszukiwania mówiono już od dawna, to jednak niewielu spodziewało się, że nadejdą one tak szybko. Poniżej szczegółowo opisujemy to, co faktycznie się zmieniło oraz przewidujemy, jakie mogą być tego skutki.
Czytaj dalej
W zeszłym miesiącu Radek Miszczak – CEO Rocket Media – na zaproszenie Radia RAM opowiedział o perspektywach e-marketingu.
Czytaj dalej