Ucichły już noworoczne wystrzały, po poświątecznym rozleniwieniu nic już nie zostało. W większości firm domykane są kwestie związane z budżetem na 2017 rok. Jedną z jego pozycji będzie bez wątpienia marketing internetowy i związane z nim koszty. Według danych PwC[1] w ciągu najbliższych lat wydatki na promocję w sieci przewyższą nakłady na reklamę telewizyjną. W co warto […]
Czytaj dalej
Clusteric znowu nas pozytywnie zaskakuje. Już po raz kolejny okazuje się, że twórcy narzędzia słuchają i analizują głosy swoich użytkowników. Dzięki temu z każdą kolejną modyfikacją staje się ono coraz łatwiejsze i przyjaźniejsze w obsłudze. Jakie zmiany wprowadzono tym razem?
Czytaj dalej
Za nami 4. edycja dwudniowej konferencji Marketing Progress. Jak co roku w jednym miejscu można było spotkać się i wymienić doświadczeniami z praktykami marketingu z wrocławskich, a także – na nasze oko z rekordową ilością – przyjezdnych firm.
Czytaj dalej
Jesteś ciekaw jak pisać, żeby tekst nie przepadł w czeluściach internetu, za to trafiał do szerokiej rzeszy odbiorców? Specjalnie z myślą o początkujących copywriterach prezentujemy kilka wskazówek, jak tworzyć treści w oparciu o SEO copywriting i dzięki temu, polepszać pozycję firmy w wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej
Stało się. Światło dzienne ujrzała pierwsza od prawie dwóch lat aktualizacja algorytmu Google. Czy Pingwin 4.0 to prawdziwa rewolucja w świecie SEO?
Czytaj dalej
Planujesz rozpocząć działania promocyjne na YouTube? Świetnie! Korzystanie z tego narzędzia pozwoli Ci dotrzeć do nowej grupy odbiorców i pokazać Twój produkt od zupełnie innej strony. Zanim jednak zaczniesz podbijać serwis swoimi produkcjami, zadbaj o kilka kwestii związanych z pozycjonowaniem. Jakich? O tym poniżej.
Czytaj dalej
Pokazy kaskaderskie, prezentacje gier komputerowych, strzelanie z broni laserowej, mistrzostwa piwowarstwa i wiele innych atrakcji. A wszystko to w trakcie dwudniowych targów odbywających się w naszym rodzinnym mieście. Tak ciekawy event nie mógł umknąć naszej uwadze!
Czytaj dalej
Skład zarządu Rocket Media uległ powiększeniu. Jego nowym członkiem jest Karol Bocheński, pełniący do tej pory obowiązki SEO Managera firmy.
Czytaj dalej
Wracamy z cotygodniowym przeglądem prasy branżowej. Jesteście ciekawi, co nowego w świecie marketingu internetowego przynosi sam środek gorącego sierpnia? W takim razie koniecznie zapoznajcie się z naszym krótkim podsumowaniem. Zapraszamy!
Czytaj dalej