Kampania LinkedIn Ads

Jeśli działasz w sektorze B2B, zdecyduj się na kampanię płatną w serwisie LinkedIn. Tylko tam dotrzesz ze swoją ofertą bezpośrednio do osób decyzyjnych w firmach, z którymi chcesz nawiązać współpracę.

Biznesowy odbiorca

Określ precyzyjnie, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. Wybierz wykształcenie, zawód, stanowisko oraz branżę odbiorcy i czekaj na efekty.

Monitoring konwersji

Obserwuj, jak skuteczne są Twoje reklamy, sprawdzaj, do kogo dotarły i jaka była na nie reakcja.

Wiarygodność

Reklamuj się w medium poważnym i profesjonalnym. Niech kanał komunikacji odpowiada Twojemu podejściu do biznesu.

Krok do przodu

Wykorzystaj wciąż niską popularność reklam na LinkedInie w Polsce. W nielicznym gronie łatwiej się wyróżnić.

Podbij LinkedIn z Rocket Media

Łącz kreatywność z analityką

675 milionów użytkowników LinkedIn na świecie i 3,8 mln w Polsce – to wystarczający argument za tym, by zacząć generować leady w biznesowych social mediach. Podczas gdy Facebook i Instagram są już pełne reklam skierowanych do konsumentów, LinkedIn umożliwia generowanie leadów w sektorze biznesowym. Zrób to z nami. Nasi specjaliści z zakresu płatnych kampanii internetowych zadbają o precyzyjne targetowanie odbiorców, a zespół content marketingu przygotuje kreację perswazyjną, atrakcyjną i dopasowaną do charakteru Twojej działalności.

Sponsorowane wpisy, niewielkie banery, czy bezpośrednie wiadomości inmail – każda z tych form reklamy na LinkedInie może przynosić określone efekty. Przekonuj do kontaktu i pozostawienia danych, pobrania oferty, zapisania się na newsletter, odwiedzenia Twojej strony – określ cel, który chcesz osiągnąć i czekaj na efekty naszej pracy. Każde działanie zaraportujemy w przejrzysty sposób tak, żebyś miał pełną kontrolę nad podejmowanymi w Twoim imieniu akcjami oraz kosztami kampanii.

Rekrutacja przez LinkedIn

Płatne reklamy mogą pomóc Ci nie tylko w dotarciu do klientów. Wykorzystaj je, by znaleźć specjalistów, których potrzebujesz – czy wiesz, że aż 97% polskich managerów ma konto na LinkedIne? Spersonalizowana oferta może skłonić do kontaktu z Tobą nawet te osoby, które nie planowały dotychczas zmiany pracy. Jeśli nie masz działu HR lub konieczne jest mocne wsparcie jego działań, zgłoś się do nas. Przygotujemy atrakcyjny komunikat i wykorzystamy precyzyjne algorytmy LinkedIna, by odnaleźć idealnych kandydatów do pracy w Twojej firmie.

Wypełnij formularz

    Daj znać, jak możemy Ci pomóc*

    Case Study

    Jak pozycjonować agencję social media? Case study pracy dla Frank & Greg

    Marka Frank & Greg działa na rynku od 2021 roku – to kompleksowa agencja social media, wspierająca swoich klientów w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz tworzeniu spójnej komunikacji na wszystkich kanałach. Zobacz, jak specjaliści Rocket Media wsparli partnerów z Frank & Greg w zwiększeniu widoczności w sieci.

    Czytaj więcej

    262,5% wzrostu sprzedaży produktów, 1075% ROAS – case study klienta z branży finansowej

    Jak osiągnąć sukces w najbardziej konkurencyjnych branżach? Zapraszamy do lektury naszego case study, w którym opisujemy przebieg kompleksowych działań, zrealizowanych dla firmy pożyczkowej, w zakresie pozycjonowania, content marketingu, kampanii płatnych oraz obsługi mediów społecznościowych.

    Czytaj więcej

    Zobacz, jakie efekty przyniosły naszemu klientowi podstawy SEO

    W lutym 2021 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Euroimpex  S.A.– dostawca oprogramowania i sprzętów drukujących dla przedsiębiorców, edukacji i administracji. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak podnieśliśmy ruch organiczny na stronie o 400% przy pomocy podstawowych narzędzi z arsenału SEO.

    Czytaj więcej

    Audyt UX czy audyt SEO – dlaczego warto zrobić obydwa?

    Sprzedaż biletów, a może funkcja edukacyjna i informacyjna? Co powinno być nadrzędnym celem dla serwisów internetowych atrakcji turystycznych, teatrów, muzeów czy instytucji kultury?

    Czytaj więcej

    Kampania na medal! Jak zwiększyliśmy aż 5 – krotnie ROI w kampaniach sprzętu sportowego?

    Dobrze przeprowadzona gra zespołowa – zrozumienie po stronie Klienta i Jego szybkie reagowanie na rekomendacje, a także zaangażowana praca całego zespołu i współpraca między działami SEO, PPC, Content&Strategy zaprocentowały wzrostem wyników.

    Czytaj więcej

    Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z Google Ads

    Wsparcie wielu kanałów promocji oraz płynne wykorzystanie budżetu, pozwoliły na osiągnięcie wyników praktycznie nieosiągalnych przy zastosowaniu tylko jednej formy promocji.

    Czytaj więcej
    Inne Case Study
    ROCKET MEDIA

    Rocket Media Sp. z o.o.
    ul. Strzegomska 140A
    54-429 Wrocław

    KRS: 0000490521
    NIP: 8943050211