Ściąganie filtrów

Ściąganie filtrów

Filtr to nic innego jak kara nakładana na stronę internetową przez wyszukiwarkę. Zazwyczaj przyczyną jej zastosowania jest prowadzenie działań pozycjonerskich, które rażąco odbiegają od wytycznych Google – np. zbyt szybkie pozyskiwanie linków ze stron zewnętrznych, niska jakość treści zamieszczanych w witrynie itp. Nałożenie filtra objawia się spadkiem pozycji strony w wynikach wyszukiwania – jego skala zależy przy tym od rodzaju przewinienia. Kara przekłada się na mniejszą liczbę odwiedzin na stronie i zmniejszenie ilości pożądanych akcji podejmowanych przez użytkownika.

Wyszukiwarka może nałożyć dwa typy filtrów – ręczny lub algorytmiczny. Informację o nałożeniu filtra ręcznego znajdziemy w Google Search Console (wcześniej Google Webmaster Tools). W zależności od sytuacji kara może zostać nałożona na określoną podstronę lub cały serwis. Filtr algorytmiczny nakładany jest często bez powiadomienia administratora strony. Można go jednak wykryć, sprawdzając pozycję swojego serwisu w wynikach wyszukiwania. Gwałtowny spadek pozycji i ruchu pochodzącego z wyszukiwarki to jasny znak, że na witrynę został nałożony właśnie ten filtr.

Na czym polega ściąganie filtrów?

Profesjonalne ściąganie filtrów pozwala efektywnie pozbyć się kary nałożonej przez wyszukiwarkę. Specjaliści skutecznie określają rodzaj otrzymanego filtra, a następnie oddzielają wartościowe linki przychodzące od tych, które działają na niekorzyść pozycjonowanej strony. Szybka reakcja pozwala w krótkim czasie powrócić na korzystną pozycję w wynikach wyszukiwania.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl
A webform by Podio