Pozycjonowanie map

Pozycjonowanie map

Wizytówka w Mapach Google (dostępnych pod adresem: mapy.google.pl) to sprawdzony sposób na poprawienie pozycji firmy w najbardziej znanej wyszukiwarce internetowej na świecie.

Lokalni przedsiębiorcy (fryzjerzy, salony urody, biura nieruchomości…), sklepy z branży e-commerce posiadające punkty odbioru osobistego, franczyzy – naprawdę wiele typów firm zyskuje na obecności w wynikach wyszukiwania lokalnego Google. Dobrze zbudowana wizytówka, zawierająca wszystkie niezbędne informacje na temat sklepu czy biura zapewnia długotrwałe korzyści i zwiększa zainteresowanie jego ofertą wśród potencjalnych klientów.

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie map?

Wyniki serwisu Google Maps są zintegrowane z wynikami organicznymi wyszukiwarki Google. Oznacza to, że w większości przypadków odpowiedzią na zapytanie lokalne (np. „fryzjer Wrocław” czy „agent nieruchomości Warszawa”) jest nie tylko zestawienie stron internetowych, ale również mapa z zaznaczonymi na niej punktami. Poniżej mapy ukazuje się z kolei lista odnotowanych na niej lokalnych przedsiębiorców. Im wyższa pozycja na liście, tym większa szansa na zainteresowanie potencjalnego klienta swoją ofertą.

Działania SEO uwzględniające pozycjonowanie lokalne pozwalają zaistnieć w świadomości mieszkańców danego województwa, miasta, a nawet dzielnicy. Pozycjonowanie map to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży nawet dla przedsiębiorców działających jedynie w branży offline. Badania pokazują, że już 97% konsumentów sprawdza informacje o lokalnych usługodawcach w Internecie.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl