Remarketing

Remarketing

Remarketing to jedna z form reklamy tworzonej przy pomocy statycznych obrazów, animacji, video i reklam tekstowych. Umieszcza się ją w sieci Google Display Network, wynikach wyszukiwania, a także innych sieciach reklamowych (np. businessclick.com). Tym, co odróżnia remarketing od zwyczajnej reklamy typu display, jest niezwykle dokładne targetowanie. Wszystko dzięki temu, że wykorzystuje on informacje z ciasteczek (cookies) pozostawianych przez osoby odwiedzające stronę WWW promowanej firmy. Remarketing pozwala docierać do użytkowników Internetu, którzy już wyrazili zainteresowanie konkretną usługą lub produktem, np. poprzez wejście na stronę WWW. Takie osoby są bardziej skłonne do podjęcia pożądanej aktywności na stronie firmy, niż ci, którzy nie mieli jeszcze okazji jej odwiedzić.

Proste i czytelne kreacje reklamowe, płatności jedynie za działania przynoszące efekt, możliwość precyzyjnego targetowania – to z pewnością największe zalety remarketingu, czyniąxe go jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w Internecie.

Jak działa remarketing?

Remarketing to doskonałe narzędzie do podtrzymania zainteresowania ofertą u wybranej grupy docelowej. Reklamy, które podążają za potencjalnymi klientami przez setki stron wchodzących w skład Google Display Network, skutecznie przypominają im o ostatnio przeglądanych produktach. Istnieją także inne metody prowadzenia kampanii remarketingowych – oparte na kategoriach zainteresowań użytkowników wyszukiwarki Google, ich cechach demograficznych lub wybranych słowach kluczowych. Dzięki nim przekaz reklamowy trafia również do osób, które jeszcze nie poznały oferty firmy, ale mogą być nią realnie zainteresowane. Łączenie kilku technik remarketingu to najlepsza droga do osiągnięcia sukcesu w działaniach e‑marketingowych.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl