Real-Time Bidding

Real-Time Bidding

Real-Time Bidding to nowoczesna i niezwykle skuteczna metoda promocji w Internecie. Atrakcyjne umiejscowienie kreacji oraz możliwość precyzyjnego targetowania sprawiają, że wydane pieniądze przynoszą znacznie większy zwrot z inwestycji niż w przypadku standardowej formy reklamy. 

Co różni Real-Time Bidding od tradycyjnej reklamy?

RTB to innowacyjny sposób zakupu powierzchni reklamowej. Zamiast z góry ustalonych stawek – licytacja. W miejsce wcześniejszego wyboru miejsca i czasu emisji – ukazywanie kreacji reklamowych tylko użytkownikom z określonej grupy docelowej. To zupełne odejście od standardowego modelu reklamy, w którym płaciło się nie za dotarcie do interesujących nas osób, ale miejsce na znanym portalu o danej tematyce.

Targetowanie odbywa się przy tym na kilka sposobów. Przekaz reklamowy można kierować zarówno do użytkowników o określonych zainteresowaniach, jak i tych, którzy już wcześniej odwiedzili stronę (lub nawet konkretną podstronę) firmy. Co więcej, remarketing pozwala również zawęzić naszą grupę docelową do osób, które np. porzuciły koszyk lub dokonały już kiedyś zakupu w Twoim sklepie, a teraz chcesz im przypomnieć o swojej ofercie.

Real-Time Bidding to prosty sposób na podnoszenie efektywności prowadzonych działań reklamowych. Pozwala docierać z bardziej spersonalizowanym przekazem, który idealnie wpisuje się w potrzeby określonej grupy docelowej. Zgłoś się do nas, a my przygotujemy strategię kampanii RTB skrojoną pod Twoje potrzeby.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.