Kampanie produktowe

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe to doskonały sposób na podniesienie sprzedaży dla firm prowadzących działalność w sektorze e-commerce. Przekazują potencjalnym klientom wartościowe informacje na temat produktów znajdujących się w ofercie sprzedawcy i gwarantują pozyskanie wysokiej jakości ruchu na stronie.

Reklamy wyświetlane w ramach Google Merchant Center zawierają szczegółowe informacje o produktach takie jak: cena, zdjęcie i nazwa sprzedawcy. Kampanie z ich udziałem są zaplanowane w taki sposób, aby ukazywały produkty takie same lub zbliżone do tych, których użytkownicy sami poszukują (np. podobny model pralki, urządzenia określonego producenta itp.).

Kampanie produktowe w skuteczny sposób zdobywają uwagę użytkownika będącego już na samym końcu ścieżki zakupowej. Klient, który zna nazwę modelu interesującego go sprzętu, szybciej podejmuje decyzję o jego nabyciu. Treść reklam można dowolnie modyfikować i dostosowywać do pożądanych efektów i założonego budżetu.

Jak działają kampanie produktowe?

Kampania to tak naprawdę zbiór produktów powiązanych ze sobą tematycznie, które mamy zamiar reklamować w ramach Google Merchant Center. Kampanie produktowe pozwalają dowolnie organizować wybrane z oferty przedmioty a także optymalizować prowadzone działania. Reklamy produktów wchodzących w skład kampanii mogą wyświetlać się między innymi: w zakładce Zakupy Google, bezpośrednio w wyszukiwarce (po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi) czy na stronach partnerów w sieci wyszukiwania Google (YouTube, Gmail i wiele innych).

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.