Audyt SEM

Audyt SEM

Czasami mimo dużych nakładów finansowych, kampanie PPC nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Najczęściej powodem takiej sytuacji jest zbyt mała ilość czasu poświęcona na ich optymalizację lub brak praktycznej wiedzy, która pozwoliłaby na prowadzenie bardziej zyskownych działań.

Aby kampanie e-marketingowe były jak najbardziej efektywne, warto raz na jakiś czas poddać je gruntownej analizie. Audyt SEM pozwala wykryć słabe strony kampanii AdWords lub Facebook Ads i pomaga wprowadzić rozwiązania, dzięki którym zwiększa się jej skuteczność.

Co daje audyt SEM?

Przygotowany po dokonaniu audytu dokument zawiera szczegółową ocenę wszelkich prowadzonych działań e‑marketingowych: kampanii AdWords, dedykowanych im landing page’y, tekstów reklam, ustawionych stawek, słów kluczowych, założonych celów itp. Przedstawione w nim wskazówki to szereg praktycznych porad dotyczących m.in.: doboru najlepszych sieci reklamowych, słów kluczowych, zmian w strukturze konta, sposobu pisania komunikatów reklamowych, mierzenia efektywności kampanii, konfigurowania narzędzi analitycznych i wszystkich zmian, które warto wprowadzić, aby z działań PPC czerpać maksymalne korzyści. Zastosowanie się do zawartych w dokumencie audytu zaleceń gwarantuje większy zwrot z inwestycji w reklamę internetową – niezależnie od tego, jakie cele zostały przed nią postawione (dokonanie zakupu, pozostawienie danych kontaktowych przez użytkownika, zapis na newsletter, pobranie e-booka…).

Audyt SEM może być zarówno usługą jednorazową – doraźną pomocą w sytuacji, kiedy kampanie nie dają satysfakcjonujących wyników, jak również wstępem do dłuższej współpracy.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.