Case Study

Korzyści z AdWords dla małego e-commerce z branży turystycznej

Przeprowadzenie kampanii AdWords zleciła nam lokalna mikro firma z branży turystycznej. Reklama miała wesprzeć sprzedać w ciężkim dla nich okresie przedsezonowym. Zadanie o tyle trudne, że w okresie prowadzonych działań (od 1 marca do końca maja 2017 roku) widoczny był bardzo mały popyt na letnie akcesoria, które sprzedaje Klient. Wyzwanie przyjęliśmy.

Zwiększenie ruchu na stronie

Większy ruch na stronie to jedno z potwierdzeń prawidłowo prowadzonych działań w wyszukiwarce. Zwiększenie liczby sesji oraz nowych użytkowników, a także malejący współczynnik odrzuceń wskazują na prawidłowe dobranie pozycjonowanych słów kluczowych. Wszystkie te czynniki mają realny wpływ na większą sprzedaż poprzez stronę naszego Klienta.

Case Study: pozycjonowanie #1

Analiza sytuacji serwisu przed podpisaniem umowy   Serwis internetowy poddany został analizie zgodnie z wytycznymi Google. W celu zwiększenia widoczności strony, zalecono wprowadzenie między innymi następujących zmian: prawidłowe uzupełnienie Tag title oraz...

Case Study: Depozycjonowanie #2

Często mówi się usłudze depozycjonowania. Wielu kojarzy z tym zmasowane kampanie, obejmujące najpopularniejsze systemy wymiany linków czy programy linkujące (np. rosyjski xRumer czy inne). Jednak depozycjonowanie nie musi tak wyglądać – może być dość naturalnym...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.