Czego ciekawego mogliśmy dowiedzieć się z konferencji Google I/O? Jakie 10 książek powinien przeczytać każdy copywriter nastawiony na wyniki? Które wtyczki do Chrome’a przydadzą się w pracy osoby związanej z marketingiem internetowym? Na te i wiele innych pytań odpowie nasz branżowy przegląd prasy. Zapraszamy do lektury!

 

Coroczna konferencja Google I/O to ogromna dawka wiedzy i inspiracji dla każdego związanego z branżą internetową. Podczas tej edycji imprezy wiele mówiło się między innymi o rozwoju sztucznej inteligencji i praktycznym wykorzystaniu jej potencjału. Co dokładnie? Przekonasz się podczas lektury artykułu na Search Engine Watch.

 

102 Most Used Chrome Extensions for Digital Marketers

Używasz przeglądarki Chrome? W takim razie może cię zainteresować lista 102 wtyczek, z których korzystają e-marketingowcy. Wśród nich narzędzia do projektowania, optymalizacji strony, social mediów czy content marketingu.

 

14+ Tools for Bloggers

Prowadzisz bloga? A może planujesz rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem? Koniecznie zapoznaj się z listą przydatnych narzędzi przygotowaną przez Social Media Examiner. Znajdziesz na niej pomocne wtyczki SEO, programy do zbierania bazy mailingowej czy świetne banki zdjęć z domeny publicznej.
 

8 Extra To-Dos for Better Content Distribution (With Examples)

Kilka praktycznych porad dotyczących zwiększania zasięgów treści zamieszczanych w social mediach. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak bez ponoszenia wydatków dotrzeć do większej ilości odbiorców, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

 

10 Classic Copywriting Books for Results-Driven Content Marketers

Copy Blogger przygotował listę 10 klasycznych książek, które udoskonalą warsztat każdego copywritera i content marketingowca. Wśród nich między innymi “O reklamie” Ogilvy’ego i kilka innych kultowych pozycji. Te tytuły zdecydowanie warto znać!

 

Learn to Love Your Existing Content – 5 Ways to Get More Visibility

Czy już raz wykorzystanym treściom można dać drugie życie? Oczywiście, że tak! Specjaliści z Moz.com doradzają, jak dopieścić i przeformatować content, aby jeszcze długo pracował na popularność naszej marki.

 

Google continues testing new search results interfaces, including wider & card–styled results

Google nie przestaje testować nowych widoków wyników wyszukiwania. Okazuje się, że jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek świata ma w planach między innymi wydłużenie title’i i opisów. W artykule Search Engine Land znajdziesz kilka screenów ukazujących wygląd testowanych widoków.

 

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl
A webform by Podio