Rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu. Od teraz co tydzień w piątek będziemy raczyć naszych czytelników dawką branżowej wiedzy. Przygotowany przez nas spis artykułów to przegląd najciekawszych publikacji z ostatnich siedmiu dni. Zapraszamy do lektury!

Removing Google Analytics refferal Spam

Bardzo przydatny wpis autorów bloga KissMetrics. Specjaliści doradzają, jak poradzić sobie ze spamem przekłamującym statystyki w Google Analytics. Okazuje się, że możemy usunąć go zarówno z aktualnych, jak i archiwalnych raportów sporządzanych przez narzędzie analityczne!

SEO, PPC, Content Marketing, or SMM: Which Services Sell Best?

Które działania e-marketingowe przynoszą największe zyski agencjom? Wyniki badań przedstawionych przez Moz.com wskazują, że najpopularniejszą usługą wciąż pozostaje SEO. Pozostałe miejsca w ścisłej czołówce mogą jednak nieco zaskakiwać.

New To Facebook Advertising? Let Your Fans Discover Your Audience

Ciekawy przewodnik po Facebook Ads dla początkujących. Dowiecie się z niego, jak wyciągać i interpretować dane demograficzne o użytkownikach serwisu i wykorzystywać je do tworzenia grup docelowych. Wszystko podane przystępnym językiem i poparte przykładami.

Out of Ideas? 13+ Tools to Spark Content Creation

Content Marketing Institute przedstawia 13 narzędzi, dzięki którym znajdziecie inspirację do tworzenia wartościowych treści. Wśród nich między innymi programy do analizy słów kluczowych konkurencji, przeprowadzania ankiet w sieci i… biała tablica do rysowania.

The Loss of Content Distribution: What’s Happening and What Media Companies Can Do

Specjaliści z HubSpot doradzają, jak przygotować się na rosnący kryzys w dystrybucji treści. W tekście znajdziecie szereg wskazówek dotyczących budowania strategii dotarcia do potencjalnych odbiorców, wykorzystania alternatywnych kanałów komunikacji i znajdowania swojej niszy.

Google to Stop Displaying Toolbar PageRank Scores

Nadeszła długo oczekiwana zmiana. Niegdyś legendarny algorytm PageRank znika z Narzędzi Google. Jakie konsekwencje będzie niosła za sobą ta decyzja? Kto najwięcej na niej straci? Dowiecie się tego z nowego wpisu w Search Engine Journal.

Introducing Voice Commentary by Anchor

Na koniec ciekawostka. Amerykański start-up o nazwie Anchor pracuje nad funkcją dodawania komentarzy głosowych do artykułów zamieszczanych w sieci. Gdyby ich pomysł odniósł sukces, czekałaby nas również prawdziwa rewolucja w SEO. Myślicie, że mają szansę zawojować rynek?

Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl