Blog

Google Vanity URL

Jak pewnie wielu z Was zauważyła Google włącza możliwość wyboru unikalnego adresu w przyjaznej formie. Wyboru często jednak narzuconego. W przypadku stron Google+ mamy możliwość tylko zaakceptowania narzuconego nazwy. W profilu prywatnym mamy natomiast pewną możliwość...

Jesień – czas zmian w Google Analytics

Liście spadają z drzew, dzień coraz krótszy, a Google wprowadza kolejne (jesienne) zmiany w najbardziej rozbudowanym i darmowym programie do analityki stron internetowych – Google Analytics. Sprawdź na jakie zmiany tym razem zdecydował się gigant z Mountain...

Audyt SEO

Coraz więcej agencji SEO, w tym oczywiście Rocket Media, proponuje jako jeden z początkowych etapów prac audyt SEO. Czym tak naprawdę jest taki audyt i dlaczego agencje je tworzą? Postaram się na to pytanie odpowiedzieć na łamach tego krótkiego wpisu. Założenie...

Nowy layout AdWords w drodze!

Jak ostatnio można zauważyć Google zmienia, zmienia i jeszcze raz zmienia. Modyfikacje dotyczą wyszukiwarki Google, pocztę Gmail oraz Google Analitycs. Tym razem czas przyszedł na Google AdWords co zapewne nie umknęło już stałym użytkownikom tego systemu. Jak na razie...

Koliber – nowy algorytm Google fruwa w wyszukiwarce!

Google bardzo lubi zwierzęta. Skąd ten wniosek? 26 września 2013 Google ogłosił, że został wypuszczony nowy algorytm wyszukiwarki o wdzięcznej nazwie “Koliber” (Hummingbird).  Stworzenie w rzeczywistości niewielkich rozmiarów, ale bardzo szybkie i zwinne – taki...

Marker danych od GWT

Dzisiaj postanowiłem przetestować narzędzie dostępne w Google Webmaster Tools – Marker danych. Ma ono za zadanie wyróżnienie ważnych informacji na stronie. Jakie informacje proponuje nam narzędzie? Aplikacje Artykuły Filmy Lokalne firmy Produkty Recenzje książek...

Nowe menu w Google

Od jakiegoś czasu (już od okolic lutego) Google sygnalizowało wprowadzenie nowego menu. Czytając blogi SEO natrafiłem na informację, że zmiana zaczyna się pojawiać. W dniu dzisiejszym wchodząc na prywatną skrzynkę zniknął stary (dobry) czarny pasek z linkami do...

Jak uzyskać status “autora” u Google?

Wśród czynników, które współcześnie mogą mieć duży wpływ na ranking stron w wynikach wyszukiwania, wymienia się możliwość przypisania autorstwa do publikowanej treści. W branży SEO kwestie Authorship, to jedne z najbardziej gorących tematów kończącego się już...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.