W pracy agencyjnej generujemy niesamowitą ilość treści, wymieniamy niezliczoną ilość informacji i komunikatów z równie dużą liczbą Klientów. W Rocket Media w organizacji pracy pomaga nam pakiet narzędzi Google Workspace (wcześniej: G Suite). Przygotowaliśmy krótki poradnik, jak z ich pomocą usprawnić pracę w agencji (szczególnie takiej, która zajmuje się działaniami SEO, kampaniami PPC i content […]
Czytaj dalej
W marcu Google zaktualizował sekcję pytań i odpowiedzi w kontekście zbliżającej się aktualizacji związanej z Core Web Vitals. Udostępnił także wskazówki dotyczące optymalizacji treści wideo oraz danych strukturalnych dla ćwiczeń matematycznych. Sprawdźcie SEO Newsy z marca 2021 roku!
Czytaj dalej
Słowa kluczowe, czyli inaczej frazy, to wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia konkretnych informacji, usług lub produktów. Każdy, kto słyszał o doborze słów kluczowych, natknął się informację, że są do tego potrzebne narzędzia. Jednak czym byłyby narzędzia bez specjalistów i ich wiedzy?
Czytaj dalej
Od kilku lat video marketing jest wymieniany jako jeden z najpotężniejszych trendów w marketingu. Dziś można śmiało powiedzieć, że to już nie tylko moda, a standard działań większości firm. Statystyki potwierdzają, że kreacje video wpływają na świadomość marki czy dotarcie do nowych klientów. A jak wpływa na zaangażowanie? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w […]
Czytaj dalej
Pojawiła się nagle i zatrzęsła rynkiem mediów społecznościowych. Wywołała u wielu osób bardzo mocne FOMO (z ang. fear of missing out), czyli uczucie strachu, że coś istotnego nas omija. Kto jest sprawcą tego zdarzenia? Mowa o nowej aplikacji Clubhouse, o której aż zawrzało w Internecie. Czym jest Clubhouse i co najważniejsze – jak wykorzystać go […]
Czytaj dalej
W lutym Google przekazał dodatkowe informacje na temat Page Experience Signals, czyli szeregu nowych wskaźników branych pod uwagę przy ocenie stron. Ubiegły miesiąc stał również pod znakiem aktualizacji Google Workspace. Sprawdźcie SEO Newsy z lutego 2021 roku!
Czytaj dalej
W styczniu Google dodał nowe możliwości zgłaszania negatywnych opinii w Google Moja Firma. Wprowadzona została również opcja zmiany ceny widocznej w rozszerzonych wynikach wyszukiwania. Sprawdź SEO Newsy ze stycznia 2021 roku!
Czytaj dalej
W poprzednim wpisie blogowym podzieliliśmy się z Wami wieściami o nowej odsłonie naszej rakiety – przeszliśmy rebranding i nie zawahamy się o tym opowiedzieć szerzej. Co skłoniło nas do takiej decyzji? Ile trwał cały proces? Na jakie przeciwności natrafiliśmy?
Czytaj dalej
Nadszedł dzień, na który wszyscy w załodze czekaliśmy z niecierpliwością od ponad roku. Odrestaurowaliśmy naszą lekko zakurzoną rakietę, wstawiliśmy do niej nowy silnik i jesteśmy gotowi do ponownego startu. Dla niektórych to tylko zmiana zewnętrzna, ale dla nas to wielki-mały krok. Rozpoczynamy kolejny rozdział w naszej historii.
Czytaj dalej