Blog

Pingwin 3.0 – cisza po burzy

Dzień 18. października pewnie na długo zostanie w pamięci wszystkich osób pracujących w branży SEO. Wtedy bowiem dowiedzieliśmy się, że Google wydało najnowszą aktualizację algorytmu wyszukiwania, opatrzoną nazwą Pingwin 3.0. Wydarzenie to wywołało spore poruszenie w...

7 zasad efektywnego pozycjonowania

Tym razem postanowiliśmy zredagować mini-poradnik dla osób, które interesują się pozycjonowaniem swojej strony www. Przed przystąpieniem do współpracy z agencją SEO należy bowiem pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Przeczytajcie naszych 7 zasad efektywnego...

Jak usunąć swoje dane z Google?

Całkiem niedawno Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że jeżeli ktoś w niepoprawny sposób pisze o Twojej osobie używając Twoich danych masz prawo taką sytuację zgłosić i wnioskować o usuniecie szkodliwej informacji. Google oczywiście podąża za...

Znaczenie optymalizacji

O tym jak ważna jest optymalizacja strony mówimy od dawna. Zresztą nie tylko my. W SEO-świecie ogólnie przyjęło się, że zaczynamy od optymalizacji. Jednak to o czym wszyscy wiedzą, nie wszyscy jednak stosują. Nie zdajemy sobie sprawy jak odpowiednia optymalizacja może...

Algorytm Google bez linków

Kilka osób ze świata SEO pisało już o pytaniu jakie dostał Matt Cutts apropos wersji algorytmu Google nieuwzględniającego linków przychodzących do stron. Czyli pójście w stronę Yandex’a. W przypadku Google i jego zasięgu zmiana ta byłaby rewolucją. Tak, jak wspomniany...

Marketing Wirusowy – dobry sposób na pozyskanie klientów

Marketing wirusowy (viral marketing) to dosyć specyficzny sposób promowania własnej oferty w internecie, ponieważ jest zależny przede wszystkim od zaangażowania jego odbiorców. Polega na udostępnianiu reklam w postaci filmów, plików muzycznych lub gier, skupiając się...

Co powinien zawierać audyt SEO

Wykonanie audytu optymalizacyjnego dla specjalisty SEO z reguły nie jest dużym wyzwaniem, jednakże wszystko zależy od stopnia rozbudowania analizowanego serwisu – duży sklep internetowy wymaga poświęcenia dłuższej chwili czasu na sprawdzenie czy strona jest...

Grupowanie treści w Google Analytics

Analizę jakichkolwiek danych bez wątpienia ułatwia odpowiednie ich przedstawienie i logiczne uporządkowanie. Jedną z funkcjonalności Google Analytics, która ma za zadanie w czytelny sposób zarządzać gromadzonymi danym jest grupowanie treści. Do czego dokładnie służy?...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl