Blog

AdWords – co właściwie zmienia zniknięcie bocznego paska reklam?

Końcówka lutego zaskoczyła wszystkich SEM-owców dość znaczącą zmianą w sposobie wyświetlania reklam AdWords. Choć o modyfikacjach w layoucie wyniku wyszukiwania mówiono już od dawna, to jednak niewielu spodziewało się, że nadejdą one tak szybko. Poniżej szczegółowo...

Weekendowy przegląd prasy (2/2016)

Szukacie interesujących informacji związanych z e‑marketingiem? Dobrze trafiliście. Specjalnie dla was wybraliśmy kilka najciekawszych artykułów dotyczących SEO, SEM, analityki i content marketingu. Sprawdźcie, jakie nowości dla branży internetowej przyniósł ten...

Szybka analiza strony – przydatne wtyczki SEO

Gdy branżę SEO obiegła wiadomość o usunięciu wtyczki Google Toolbar, która informowała o PageRanku (parametrze oceniającym jakość stron internetowych), część osób pewnie poczuła się zagubiona. A przecież nie jest to jedyny wskaźnik, który decyduje o wartości danej...

Weekendowy przegląd prasy (1/2016)

Rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu. Od teraz co tydzień w piątek będziemy raczyć naszych czytelników dawką branżowej wiedzy. Przygotowany przez nas spis artykułów to przegląd najciekawszych publikacji z ostatnich siedmiu dni. Zapraszamy do lektury! Removing Google...

Najważniejsze zalety Google Adwords

Google AdWords zostały stworzone przez giganta z Mountain View na początku obecnego tysiąclecia. Od tego czasu pomagają prowadzić efektywne kampanie reklamowe w sieci. Na czym polegają jednak unikalne zalety promocji w wynikach wyszukiwania Google? Dokładne...

Zmiany w Google Webmaster Guidelines

Początek lutego przyniósł nam nie tylko roztopy, ale również poważne zmiany w wytycznych Google dla webmasterów. Co nowego wprowadza ostatnia aktualizacja Google Webmaster Guidelines? Zalecenia Google dla webmasterów to lektura długa, ale obowiązkowa dla każdego, komu...

Content marketing – 7 najgorętszych trendów na 2016 rok

Cała branża mówi jednym głosem – ten rok będzie należał do content marketingu. Co to oznacza w praktyce? Większe budżety i ciekawsze projekty, a może surowsze kryteria oceniania prowadzonych działań? Oto nasze prognozy. 1.“If content is king, then context is God!”...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl