Blog

Najważniejsze zalety Google Adwords

Google AdWords zostały stworzone przez giganta z Mountain View na początku obecnego tysiąclecia. Od tego czasu pomagają prowadzić efektywne kampanie reklamowe w sieci. Na czym polegają jednak unikalne zalety promocji w wynikach wyszukiwania Google? Dokładne...

Zmiany w Google Webmaster Guidelines

Początek lutego przyniósł nam nie tylko roztopy, ale również poważne zmiany w wytycznych Google dla webmasterów. Co nowego wprowadza ostatnia aktualizacja Google Webmaster Guidelines? Zalecenia Google dla webmasterów to lektura długa, ale obowiązkowa dla każdego, komu...

Content marketing – 7 najgorętszych trendów na 2016 rok

Cała branża mówi jednym głosem – ten rok będzie należał do content marketingu. Co to oznacza w praktyce? Większe budżety i ciekawsze projekty, a może surowsze kryteria oceniania prowadzonych działań? Oto nasze prognozy. 1.“If content is king, then context is God!”...

Od Bostonu do Gołębia – historia zmian wyszukiwarki Google

Począwszy od 2002 roku, kiedy udokumentowano pierwszą aktualizację algorytmu wyszukiwarki, Google zaskakuje wszystkich kolejnymi zmianami mającymi jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwań do zapytań internautów. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest Panda lub Pingwin, w...

Aktualizacja algorytmu Google dla mobilnych wyników wyszukiwania

Przewidywania ekspertów e-marketingu potwierdziły się. Google ogłosiło, że 21 kwietnia nastąpi kolejna aktualizacja algorytmu – tym razem “ofiarami” mają być strony internetowe niedostosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ich właścicielom nie...

7 trendów SEO 2015 roku w oczach Rocket Media i amerykańskiego Forbesa

Branża SEO rozwija się nieustannie i bardzo dynamicznie, a nowy rok przyniesie jeszcze więcej zmian. Zmiany te są o tyle dla nas ważne, że w dużym stopniu wpłyną na sposób przeprowadzania kampanii e-marketingowych. Czego możemy się spodziewać? Opiniotwórczy bloger...

Dostępność serwisu a pozycje

W związku z atakiem spamu na serwer domena jednego z naszych Klientów nie działała przez kilka dni. Jak w takim przypadku dać do zrozumienia Google, że za chwilę wszystko będzie OK i jednocześnie nie stracić wysokich pozycji? Odpowiedź jest bardzo prosta: działania i...

Konferencja “Nowe technologie i trendy na rynku reklamowym”

Gorąco zapraszamy wszystkich chętnych zdobycia najnowszej wiedzy z dziedziny marketingu i lubiących nawiązywać nowe relacje biznesowe. Bezpłatna konferencja “Nowe technologie i trendy na rynku reklamowym” (pon. 19 I) zbierze praktyków rynków marketingu i twórców...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl