Blog

Dostępność serwisu a pozycje

W związku z atakiem spamu na serwer domena jednego z naszych Klientów nie działała przez kilka dni. Jak w takim przypadku dać do zrozumienia Google, że za chwilę wszystko będzie OK i jednocześnie nie stracić wysokich pozycji? Odpowiedź jest bardzo prosta: działania i...

Konferencja “Nowe technologie i trendy na rynku reklamowym”

Gorąco zapraszamy wszystkich chętnych zdobycia najnowszej wiedzy z dziedziny marketingu i lubiących nawiązywać nowe relacje biznesowe. Bezpłatna konferencja “Nowe technologie i trendy na rynku reklamowym” (pon. 19 I) zbierze praktyków rynków marketingu i twórców...

Przekierowanie 301 całej domeny

Temat przekierowań 301 jest stary jak cały Internet. Ale do napisania tej krótkiej porady skłoniły mnie ostatnie działania nad kilkoma wewnętrznymi serwisami. Otóż zdecydowałem się wdrożyć przekierowanie 301 jednej domeny jako całości na stronę główną drugiej. Dużo...

Pingwin 3.0 – cisza po burzy

Dzień 18. października pewnie na długo zostanie w pamięci wszystkich osób pracujących w branży SEO. Wtedy bowiem dowiedzieliśmy się, że Google wydało najnowszą aktualizację algorytmu wyszukiwania, opatrzoną nazwą Pingwin 3.0. Wydarzenie to wywołało spore poruszenie w...

7 zasad efektywnego pozycjonowania

Tym razem postanowiliśmy zredagować mini-poradnik dla osób, które interesują się pozycjonowaniem swojej strony www. Przed przystąpieniem do współpracy z agencją SEO należy bowiem pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Przeczytajcie naszych 7 zasad efektywnego...

Jak usunąć swoje dane z Google?

Całkiem niedawno Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że jeżeli ktoś w niepoprawny sposób pisze o Twojej osobie używając Twoich danych masz prawo taką sytuację zgłosić i wnioskować o usuniecie szkodliwej informacji. Google oczywiście podąża za...

Znaczenie optymalizacji

O tym jak ważna jest optymalizacja strony mówimy od dawna. Zresztą nie tylko my. W SEO-świecie ogólnie przyjęło się, że zaczynamy od optymalizacji. Jednak to o czym wszyscy wiedzą, nie wszyscy jednak stosują. Nie zdajemy sobie sprawy jak odpowiednia optymalizacja może...

Algorytm Google bez linków

Kilka osób ze świata SEO pisało już o pytaniu jakie dostał Matt Cutts apropos wersji algorytmu Google nieuwzględniającego linków przychodzących do stron. Czyli pójście w stronę Yandex’a. W przypadku Google i jego zasięgu zmiana ta byłaby rewolucją. Tak, jak wspomniany...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl
A webform by Podio