Blog

Jak zaindeksować stronę w Google – nowy sposób „Submit URL to Google”

Google udostępniło nowy sposób na to, by zaindeksować stronę w Google. Dzięki temu jeszcze łatwiej można dodać nową stronę (dokładniej: URL) do indeksu tej wyszukiwarki. Jest to spore ułatwienie dla każdego, kto do tej pory zajmował się tym tematem. Nowe narzędzie pojawi się bowiem nie gdzie indziej, jak… w samych wynikach wyszukiwania!

Lepiej się pozycjonować czy reklamować?

To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców i merketerów. Przyznajemy, że w takiej lub innej formie słyszeliśmy je wiele razy. A odpowiedź nadal nie jest tak jednoznaczna, jak tego byśmy chcieli. A zwykle brzmi bardzo podobnie: „to zależy”. Jednak w dzisiejszym wpisie szczegółowo wyjaśnimy tak lakoniczne stwierdzenie.

Jak przechwycić domenę pod SEO?

Pewnie niejednokrotnie słyszałeś o przechwytywaniu domen w celach sprzedażowych lub na potrzeby działań SEO (zwiększenie ruchy na stronie, wzrost pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania). W dzisiejszym artykule przyjrzymy się bliżej temu zagadnieniu. Odpowiemy także na pytania o to, czy w ogóle warto poświęcić czas na poszukiwanie wartościowej domeny i jakie narzędzia będą niezbędne.

Strona mobilna w 3 krokach

  Strona mobilna powoli staje się już standardem. W latach 2012-2016 czterokrotnie zwiększyło się wykorzystanie smartfonów w skali globalnej[1]. Aż 80% polskich właścicieli tych urządzeń, wykorzystuje je do wyszukiwania informacji w sieci. Natomiast 14% z nich...

Skuteczna sieć reklamowa

Sieć reklamowa Google daje ogromne możliwości. Trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób ją wykorzystać, aby przynosiła rzeczywiste dochody. Prezentujemy trzy sposoby na to, jak wykorzystać jej ogromny potencjał i przełożyć to na wyniki w Google Adwords.

4 kroki do skutecznej reklamy w Google

Sukcesem jest stworzenie takiej strategii reklamowej, która przyniesie zyski przewyższające koszty promocji. I to bez względu na to, ile zdecydujesz się zainwestować. Poniżej 4 najważniejsze kwestie, które mają decydujący wpływ na skuteczność reklamy AdWords.

Clusteric – dodatkowe ustawienia eksportów w Search Auditorze 1.33

  Clusteric znowu nas pozytywnie zaskakuje. Już po raz kolejny okazuje się, że twórcy narzędzia słuchają i analizują głosy swoich użytkowników. Dzięki temu z każdą kolejną modyfikacją staje się ono coraz łatwiejsze i przyjaźniejsze w obsłudze. Jakie zmiany...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl