Blog

Pingwin 4.0 nie taki straszny?

Stało się. Światło dzienne ujrzała pierwsza od prawie dwóch lat aktualizacja algorytmu Google. Czy Pingwin 4.0 to prawdziwa rewolucja w świecie SEO?   Choć oficjalny komunikat został wystosowany dopiero 23 września, wahania w pozycjach można było zauważyć już na...

Optymalizacja na YouTube – przewodnik początkującego

  Planujesz rozpocząć działania promocyjne na YouTube? Świetnie! Korzystanie z tego narzędzia pozwoli Ci dotrzeć do nowej grupy odbiorców i pokazać Twój produkt od zupełnie innej strony. Zanim jednak zaczniesz podbijać serwis swoimi produkcjami, zadbaj o kilka...

Weekendowy przegląd prasy 10/2016

Wracamy z cotygodniowym przeglądem prasy branżowej. Jesteście ciekawi, co nowego w świecie marketingu internetowego przynosi sam środek gorącego sierpnia? W takim razie koniecznie zapoznajcie się z naszym krótkim podsumowaniem. Zapraszamy! SEO/SEM   Google...

E-mail marketing – 4 najważniejsze porady dla początkujących

Czym jest i do czego służy e-mail na pewno nie trzeba nikomu tłumaczyć. Warto jednak przyjrzeć się temu, w jaki sposób można wykorzystać pocztę elektroniczną w działaniach marketingowych. Prowadzony w odpowiedni sposób, e-mail marketing ma potencjał na bycie jedną z...

Weekendowy przegląd prasy 9/2016

Czego ciekawego mogliśmy dowiedzieć się z konferencji Google I/O? Jakie 10 książek powinien przeczytać każdy copywriter nastawiony na wyniki? Które wtyczki do Chrome’a przydadzą się w pracy osoby związanej z marketingiem internetowym? Na te i wiele innych pytań...

Ciąg dalszy nastąpi… Czyli kilka słów o mocy contentu w odcinkach

Kiedy zamykasz historię w jednym filmie, tekście czy podcaście, odbiorca zapoznaje się z nim, a potem idzie tam, skąd przyszedł. Jeśli jednak zostawiasz kilka nierozwiązanych wątków, wraca, aby dowiedzieć się, co będzie dalej. Na tym właśnie polega największa siła...

Weekendowy przegląd prasy 8/2016

Czym w tym tygodniu żyła branża? Jakie nowinki ze świata SEO, SEM, contentu i analityki elektryzowały specjalistów? Sprawdźcie to w naszym weekendowym przeglądzie prasy.   Love It Or Hate it, Instagram’s New Logo Is So Internet Right Now Komentarz Forbesa...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.