Blog

Clusteric – dodatkowe ustawienia eksportów w Search Auditorze 1.33

  Clusteric znowu nas pozytywnie zaskakuje. Już po raz kolejny okazuje się, że twórcy narzędzia słuchają i analizują głosy swoich użytkowników. Dzięki temu z każdą kolejną modyfikacją staje się ono coraz łatwiejsze i przyjaźniejsze w obsłudze. Jakie zmiany...

SEO copywriting – poradnik dla początkujących

Jesteś ciekaw jak pisać, żeby tekst nie przepadł w czeluściach internetu, za to trafiał do szerokiej rzeszy odbiorców? Specjalnie z myślą o początkujących copywriterach prezentujemy kilka wskazówek, jak tworzyć treści w oparciu o SEO copywriting i dzięki temu,...

Pingwin 4.0 nie taki straszny?

Stało się. Światło dzienne ujrzała pierwsza od prawie dwóch lat aktualizacja algorytmu Google. Czy Pingwin 4.0 to prawdziwa rewolucja w świecie SEO?   Choć oficjalny komunikat został wystosowany dopiero 23 września, wahania w pozycjach można było zauważyć już na...

Optymalizacja na YouTube – przewodnik początkującego

  Planujesz rozpocząć działania promocyjne na YouTube? Świetnie! Korzystanie z tego narzędzia pozwoli Ci dotrzeć do nowej grupy odbiorców i pokazać Twój produkt od zupełnie innej strony. Zanim jednak zaczniesz podbijać serwis swoimi produkcjami, zadbaj o kilka...

Weekendowy przegląd prasy 10/2016

Wracamy z cotygodniowym przeglądem prasy branżowej. Jesteście ciekawi, co nowego w świecie marketingu internetowego przynosi sam środek gorącego sierpnia? W takim razie koniecznie zapoznajcie się z naszym krótkim podsumowaniem. Zapraszamy! SEO/SEM   Google...

E-mail marketing – 4 najważniejsze porady dla początkujących

Czym jest i do czego służy e-mail na pewno nie trzeba nikomu tłumaczyć. Warto jednak przyjrzeć się temu, w jaki sposób można wykorzystać pocztę elektroniczną w działaniach marketingowych. Prowadzony w odpowiedni sposób, e-mail marketing ma potencjał na bycie jedną z...

Weekendowy przegląd prasy 9/2016

Czego ciekawego mogliśmy dowiedzieć się z konferencji Google I/O? Jakie 10 książek powinien przeczytać każdy copywriter nastawiony na wyniki? Które wtyczki do Chrome’a przydadzą się w pracy osoby związanej z marketingiem internetowym? Na te i wiele innych pytań...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl