Blog

18 pytań, czyli podstawy AdWords

AdWords to program reklamowy online udostępniony przez Google. Pozwala on reklamować się w udostępnionych do tego miejscach. Dzięki temu firma może pozyskać nowych klientów. W poniższym artykule zebraliśmy najważniejsze zagadnienia, które składają się na podstawy...

6 ciekawostek na temat Twojej strony firmowej

W tym artykule poznasz 6 ciekawostek o Twojej witrynie firmowej, które łatwo możesz znaleźć. Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać. Możesz te narzędzia również wykorzystać do sprawdzenia każdej dowolnej domeny.

Szybkie wpisy w Google Moja Firma

Google dodało możliwość publikowania wpisów przy wizytówce firmy. To kolejna nowość, która wspiera lokalny biznes. Tym razem skorzystają zapewne nie tylko małe przedsiębiorstwa, ale także i te większe. Teraz każdy właściciel firmy może dodawać aktualności na temat dostępnej ofert, promocji itp. Wpisy te widoczne są już kilka minut po opublikowaniu, zarówno z poziomu wyników wyszukiwania, jak i map.

Darmowy kreator stron www od Google

Google oficjalnie udostępniło ciekawe narzędzie „Website”, które może ułatwić wejście małego biznesu do świata internetu. Kreator pozwala stworzyć stronę firmową w kilka minut.  Co ważne – ma być ona od razu dostosowana pod urządzenia stacjonarne jak i mobilne....

Mobilne SEO – podstawowe zagadnienia

Według badań przeprowadzonych w 2016 roku w Polsce na 38,60 miliona mieszkańców używanych jest aż 58,84 miliona urządzeń mobilnych. 75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z internetem....

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – spektakularny przykład

Chyba każdy właściciel biznesu marzy, by w krótkim czasie zyskać dużą popularność. Niestety przeważnie takie rzeczy nie są możliwe. Przeważnie – bo opisywany dzisiaj przypadek łamie wszelkie zasady i udowadnia, że szybka promocja zupełnie nieznanego produktu w internecie jest możliwa.

5 sprawdzonych sposobów na ciekawy artykuł

  Przypomnij sobie, ile już razy musiałeś napisać artykuł i zupełnie nie miałeś pomysłu, czego właściwie mógłby on dotyczyć. Zewsząd słyszy się o tym, jak ważna jest oryginalna treść, choć z drugiej strony można też odnieść wrażenie, że wszystko zostało już...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl