Maj okazał się w branży SEO miesiącem, w którym nie było czasu na nudę. Najwięcej nowości przygotował Google, wprowadzając nowy silnik renderujący i zmieniając wygląd strony z wynikami wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. To zresztą nie wszystko – w maju rozpoczęły się testy funkcji dostępnej w Google Analytics, która pokazuje stosunek liczby odsłon stron internetowych sklepów […]
Czytaj dalej
W branży SEO ciągle zachodzą zmiany. Co godnego uwagi zdarzyło się w kwietniu? Przede wszystkim pojawiła się aktualizacja Yoast SEO, czyli wtyczki, z której korzysta wielu specjalistów od pozycjonowania. Poza tym CEO firmy Ahrefs – znanego narzędzia dla pozycjonerów – zapowiedział stworzenie nowej wyszukiwarki, która ma szansę stać się konkurencją dla Google. Zachęcamy też do […]
Czytaj dalej
Czym żył świat SEO w marcu? Przedstawiamy podsumowanie nowości, które wpłyną przede wszystkim na osoby prowadzące strony internetowe i reklamujące się w internecie. Największa zmiana to przede wszystkim przegłosowanie Artykułu 11 i 13, kolejny update algorytmu Google i zmiany wyników organicznych. Przypominamy też nasz ostatni tekst o certyfikacie SSL, czyli sposobie na stronę bezpieczną dla […]
Czytaj dalej
Szyfrowanie – jeszcze parę lat temu, większość z nas wiązała to hasło głównie z Enigmą, lub innymi historycznymi metodami zabezpieczania treści, które zazwyczaj były wykorzystywane w czasie okresów, mówiąc delikatnie, burzliwych.
Czytaj dalej
Co działo się w świecie SEO na przełomie lutego i marca? Przedstawiamy kilka nowinek od Google, które powinny zainteresować wszystkie osoby prowadzące strony internetowe i reklamujące swoją działalność w sieci. Wreszcie mamy jasne stanowisko na temat szkodliwości backlinków, zapraszamy też do przyjrzenia się nowym funkcjom i możliwościom Map Google, Google Assistanta oraz ostatnim zmianom wyników […]
Czytaj dalej
Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż w branży deweloperskiej? Sprawdź, jakie słowa kluczowe są najczęściej wyszukiwane i zastosuj je na swojej stronie, w reklamach oraz artykułach.
Czytaj dalej
To tylko kombinacja kilku wyrazów, ale trudno wyobrazić sobie bez niej jakąkolwiek kampanię. Nie będzie w tym przesady, jeśli powiemy, że hasło reklamowe to dla firmy być albo nie być (widocznym i rozpoznawalnym).
Czytaj dalej
W jaki sposób zwiększyć sprzedaż w przedsiębiorstwie prowadzącym sprzedaż energii opartej na gazie ziemnym, skroplonym oraz wariantach kogeneracji energii? Zobacz, które słowa kluczowe są najczęściej wyszukiwane i zastosuj je w swoich reklamach czy artykułach na stronie internetowej.
Czytaj dalej
Jak zwiększyć sprzedaż w branży logistyczno – magazynowej? Przedstawiamy najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe, do zastosowania w reklamach i na stronach.
Czytaj dalej