Blog

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to obecnie coraz szerzej i kreatywniej wykorzystywany rodzaj kampanii reklamowej, opierający sie na spontanicznym transferze informacji marketingowej do odbiorców, a więc potencjalnych klientów danej firmy. Skuteczność tego rodzaju marketingu bierze...

Starcie gigantów? Google+ kontra Facebook

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać do tego, jak dużą rolę odgrywają media społecznościowe w budowaniu marki. Popularne stwierdzenie: “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”, jest też aktualne dla wielu firm. Nic więc dziwnego, że najważniejsze czynniki...

Szykujcie się na “atak” stron mobilnych!

Wszyscy widzą, patrząc na różne promocje w marketach i oferty operatorów, że zalewa nas od dłuższego czasu fala urządzeń mobilnych. Zarówno smartphone’ów jak i tabletów. I to dzięki nim mamy niesamowicie ułatwiony dostęp do sieci. Jeszcze jakiś czas temu przeglądanie...

Pozycjonowanie lokalne – większa szansa na sukces

Wyszukiwania lokalne są coraz częściej używane przez użytkowników, co zostało dostrzeżone i usprawnione przez Google. Nic więc dziwnego, że pozycjonowanie lokalne jest coraz bardziej łakomym kąskiem dla wielu firm.  Choć pozycjonowanie lokalnych fraz jest dużo...

Gorący początek roku w SEO

Trzeba przyznać, że wydarzenia ostatnich miesięcy  były niezwykle emocjonujące dla branży SEO. Gwałtowne spadki pozycji przyprawiały o kolejne siwe włosy wielu pozycjonerów i właścicieli stron. Google, zgodnie z zapowiedziami, przeprowadzał kolejne aktualizacje...

Potencjał grafik w pozycjonowaniu

W wyszukiwarce Google można szukać nie tylko stron internetowych, ale również grafik i innych źródeł. W przypadku obrazków możemy dodatkowo wyselekcjonować interesujące nas cechy, takie jak wielkość, kolor oraz typ obrazka. Ten rodzaj wyszukiwarki jest ważny dla...

Podsumowanie roku 2012 w branży SEO

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2012, taka data jest wspaniałą okazją do podsumowania tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. W branży SEO zanotowano wiele zmian, w dodatku większość z nich wywoływała spore emocje. Możemy więc przypomnieć...

Pony Update – czyżby nowy zwierzak Google?

Podczas gdy Pony bryka sobie mieszając w SERP-ach, wszyscy zastanawiają się, jakie są jego cechy i czy w ogóle on istnieje. Wszystko zaczęło się ponad tydzień temu, kiedy to firma Serchmetrics przygotowała zestawienie zmian w SERP-ach i ochrzciła to mianem algorytmu...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl
A webform by Podio