Blog

Jak uzyskać status “autora” u Google?

Wśród czynników, które współcześnie mogą mieć duży wpływ na ranking stron w wynikach wyszukiwania, wymienia się możliwość przypisania autorstwa do publikowanej treści. W branży SEO kwestie Authorship, to jedne z najbardziej gorących tematów kończącego się już...

Przekierowanie 301 i tag canonical – co i jak?

Często spotykamy się z pojęciami przekierowań 301 i tagów canonical. Prawie zawsze jako specjaliści SEO wspominamy o nich we wskazówkach optymalizacyjnych przygotowywanych dla Klientów, dlatego postaram się przybliżyć temat w jasnej formie – w formie “co, jak i...

Optymalizacja fanpage na Facebook’u

Z rosnącą popularnością serwisu społecznościowego Facebook wśród chyba każdej grupy społecznej nowoczesnego, innowacyjnego świata, bez wątpienia idzie w parze znaczenie tego portalu w dziedzinie marketingu i biznesu. Zależność jest prosta i znana od zawsze: gdzie...

Przegląd najciekawszych Google Doodles

Nie brakuje chyba użytkowników wyszukiwarki Google, którzy nie spotkaliby sie z charakterystycznymi zmianami loga swojej ulubionej, najczęściej pierwszej otwieranej w przeglądarce strony internetowej. Zmiana loga głównej strony Google to jeden z elementów...

Google Webmaster Tools niezbędnym narzędziem każdego pozycjonera

O Narzędziach dla Webmasterów często wspominaliśmy na naszym seoblogu. Warto jednak uporządkować sobie wiedzę na ten temat. Możliwości, jakie kryją się w tym narzędziu są duże i dlatego warto podpiąć do niego swoją domenę. Sama instalacja nie jest trudna, a ułatwia ją...

Subtelne reklamy w Google Maps

Jak wiadomo kalifornijska firma odpowiedzialna za Google Maps nie ma sobie równych. Ich monopol na rynku ma sprawia, że konkurencja w postaci Binga czy Nokii HERE nie zagrozi im nawet po wprowadzeniu reklam… Tak. Dokładnie chodzi o reklamy w mapach. Jak się...

SEO a AdWords

SEO i AdWords to dwa różne podejścia do zagadnienia reklamy, skoncentrowanej wokół wyszukiwarki internetowej, a konkretnie wyszukiwarki Google, która jako jedyna dociera do prawie wszystkich użytkowników (a więc potencjalnych klientów z punktu widzenia reklamy)...

Konkurencja nie śpi, czyli kilka słów o depozycjonowaniu

Wiemy jakie efekty mają przynieść działania pozycjonujące stronę: budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki, zwiększenie ruchu na stronie, co skutkuje wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Nie wszyscy jednak są świadomi, że mogą zostać podjęte działania...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl