Jak ostatnio można zauważyć Google zmienia, zmienia i jeszcze raz zmienia. Modyfikacje dotyczą wyszukiwarki Google, pocztę Gmail oraz Google Analitycs. Tym razem czas przyszedł na Google AdWords co zapewne nie umknęło już stałym użytkownikom tego systemu.

Jak na razie sam Google milczy, a zmiany ewidentnie się dokonują. Można to zauważyć podczas przełączania się pomiędzy kontami klientów. Raz widzimy nowy wygląd (patrz obrazek poniżej) a raz stary.

Nowy layout AdWords

Nowy layout AdWords

Może to być lekko irytujące, jednakże patrząc na idące zmiany można nabrać pewnej dozy optymizmu. To, co rzuca się w oczy to przede wszystkim przejrzystość nowego layout’a. Jest ładnie, schludnie i widać w tym dążenie do ujednolicenia produktów Google’a. Struktura samego menu nie uległa znaczącej zmianie. Wszystkie funkcje z obecnego menu pozostały bez zmian. Przeniesiono natomiast dostępy do konta – “wrzucono je” w tzw. “trybik” charakterystyczny m.in. dla poczty Gmail. Wygląd mechanizmu monitorowania reklam w AdWords nie zmienił się i jest taki sam.

Podsumowując wygląd nowego AdWords to rzecz gustu, rzecz jasna. Jak wiadomo liczy się to, co oferuję nam system, a sprawa layout’a to sprawa drugorzędna choć patrząc pod kątem nas jako użytkowników równie ważna skoro poruszamy się w systemie na co dzień. Koniec końcem dla mnie zmiany na in plus.

Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.