Weekendowy przegląd prasy 8/2016

Przeczytasz w około: 2 minuty

Spis treści:

Love It Or Hate it, Instagram’s New Logo Is So Internet Right Now

Komentarz Forbesa do jednego z najgorętszych tematów ostatnich dni – redesignu logo Instagrama. Metamorfoza słynnej ikonki wywoła burzę i sprowokowała mnóstwo reakcji – zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Dziennikarze znanego magazynu uważają jednak, że nie mogło stać się inaczej. Sprawdźcie, dlaczego.

 

Six Top SEO Factors in 2016

MarketingProfs przygotowało listę sześciu najważniejszych czynników wpływających na SEO w 2016 roku. Wśród nich oczywiście content, backlinki i szybkość ładowania strony. W tekście nie zabrakło również miejsca na działania, które według specjalistów amerykańskiego portalu są mocno przereklamowane.

 

Your CEO Needs These 4 Content Marketing Metrics

Jak udowodnić szefowi, że content marketing rzeczywiście robi robotę? Eksperci z Content Marketing Institute mają na to aż cztery sprawdzone sposoby. Te metryki pozwolą Wam w przekonujący sposób przedstawić wymierne efekty prowadzonych działań.

 

Keyword Research in 2016: Going Beyond Guesswork

Bardzo ciekawy wpis z bloga Moz.com na temat podejścia do wyszukiwania słów kluczowych. Autorska metoda Dr Petera R. Meyersa zakłada analizowanie fraz pod kątem czterech metryk – ich “trudności”, niesionych przez nie możliwości, istotności i potencjału. Rozwinięcie tej myśli znajdziecie oczywiście w linku powyżej.

 

Seven Technical SEO Mistakes Ruining Your Search Rankings

Dalej w temacie SEO – MarketingProfs analizuje najczęstsze błędy techniczne, które mają wielki wpływ na to, jak nasza strona wypada w oczach robotów Google. Na liście grzechów głównych znajdziecie m.in. kanibalizujące się słowa kluczowe, za dużą ilość przekierowań czy błędów 404.

 

Inbound Link Building 101: 33 White Hat Ways to Build Backlinks for SEO

Budowanie dobrej bazy linków to nie lada wyzwanie. Specjaliści HubSpot mają jednak aż 33 pomysły na to, jak nieco usprawnić ten żmudny proces. I to bez uciekania się do sztuczek kojarzonych z czarnym SEO!

 

15 Best Practices for Facebook Live

Facebook Live to bardzo ciekawa, jednak wciąż mało znana funkcjonalność jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Search Engine Journal doradza, jak w pełni wykorzystać jej potencjał.

ROCKETMEDIA

Rocket Media Sp. z o.o.
ul. Wagonowa 2D
53-609 Wrocław

KRS: 0000490521
NIP: 8943050211

Ochrona prywatności

Szanowny Kliencie, chcemy oferować Ci usługi i materiały marketingowe, które będą przydatne w rozwoju Twojej firmy. Naszym celem jest precyzyjne i skuteczne wsparcie Twojego biznesu. Żeby móc go osiągnąć, potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie naszych działań do Twojego zachowania. Gwarantujemy, że zadbamy o Twoją prywatność, Twoje dane będą u nas bezpieczne, a Ty będziesz mógł cofnąć swoją zgodę w każdej chwili poprzez specjalny formularz, który utworzyliśmy na podstronie polityka prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z treścią i wyrażenie zgody:
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zapisywanych w tych plikach, które pozostawiam w ramach korzystania z niniejszego Serwisu. Mam świadomość, że moje dane będą przetwarzane w celu analizy mojego zachowania na stronie Rocketmedia.pl przez Rocket Media Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 2d oraz zaufanych partnerów tej firmy. Zgodę mogę wycofać w każdej chwili za pomocą formularza zamieszczonego w zakładce polityka prywatności.

Chcę korzystać z serwisu Rocket Media i  wyrażam zgodę