Kilka osób ze świata SEO pisało już o pytaniu jakie dostał Matt Cutts apropos wersji algorytmu Google nieuwzględniającego linków przychodzących do stron. Czyli pójście w stronę Yandex’a.

W przypadku Google i jego zasięgu zmiana ta byłaby rewolucją. Tak, jak wspomniany Matt powiedział – wyniki ulegają dużemu przetasowaniu.

Z drugiej jednak strony jeżeli Google posiada taką wersję swojego silnika znaczy to, że testują takie rozwiązania i możemy spodziewać się zmian w bliższej lub dalszej przyszłości.

Patrząc pod kątem użytkownika zmiana mogłaby przy odpowiednim skalibrowaniu algorytmu wyjść na plus dla jakości wyników. Wtedy w 100% liczyłaby się treść i jej wartość dodana. Pytanie tylko czy skrypt będzie w stanie ocenić treść na takim poziomie na jakim przyjęłaby ją próbka np. stu osób. Czas pokaże. Zainteresowanych odsyłam do źródła:

Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl





Please leave this field empty.