Blog

5 powodów, dla których warto przeprowadzić audyt SEO

Audyt SEO jest często niedoceniany przez właścicieli stron i nierzadko traktowany jako fanaberia. Jednak prawidłowo przeprowadzona analiza strony, której zalecenia zostaną wdrożone, może dać witrynie porządnego kopa do przodu. Przeważnie szybki wzrost pozycji nie jest...

Dobra agencja SEO – 14 pytań, które pomogą w jej wyborze

  Według danych udostępnionych przez PwC[1] 55% Polaków kupuje online. Dodatkowo aż 43% osób kupujących stacjonarnie, najpierw przegląda ofertę sklepu i zapoznaje się z produktami w sieci. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej firm chce być widoczna w internecie....

Reklama na Facebooku czy AdWords? Poznaj 6 różnic

  Zastanawiasz się, czy bardziej opłacalna będzie reklama na Facebooku czy prowadzenie kampanii AdWords? Prezentujemy 6 podstawowych różnic między tymi platformami. Ta wiedza pozwoli Ci wybrać odpowiednie medium, które będzie mogło przynieść Ci najwięcej...

Trafny dobór słów kluczowych pod SEO

  Umiejętność doboru odpowiednich słów kluczowych przyda Ci się bez względu na to, czy współpracujesz z agencją seo, czy też planujesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twój biznes jest promowany w najbardziej korzystny...

Dodaj wideo do swojej wizytówki w Google!

Google ogłosiło[1] wprowadzenie nowego ułatwienia w Google Moja Firma. Od teraz będzie możliwe dodawanie z poziomu wyszukiwarki nie tylko nowych wpisów, ale także i filmików! Jednak opcja ta jest dostępna jedynie dla użytkowników smartfonów z systemem Android. Czy...

Jak ustawić cele w Google Analytics?

  Cele w Google Analytics (zwane również konwersje) to zestaw działań na Twojej stronie, które uważasz za istotne z punktu widzenia Twojego biznesu. Jest to w pewnym sensie powód, dla którego witryna została stworzona. Jak zatem łatwo się domyślić – różne będą...

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 11 wskazówek

  Nawet jeśli pozycjonowanie sklepu internetowego zleciłeś agencji SEO, jest kilka spraw, o których warto, abyś wiedział. Możesz bowiem w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby Twój sklep osiągał lepsze wyniki. Wystarczy, że wdrożysz tych 11 zagadnień, a...

SEO copywriting – optymalizacja tekstu na bloga firmowego

Nawet najlepszy tekst nie przyda się do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta. Właśnie dlatego tworząc treści na bloga firmowego (i nie tylko) warto korzystać z metod, z jakich korzysta SEO copywriting. Dzięki temu masz szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a...

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl