Blog

Jak ustawić cele w Google Analytics?

  Cele w Google Analytics (zwane również konwersje) to zestaw działań na Twojej stronie, które uważasz za istotne z punktu widzenia Twojego biznesu. Jest to w pewnym sensie powód, dla którego witryna została stworzona. Jak zatem łatwo się domyślić – różne będą...

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 11 wskazówek

  Nawet jeśli pozycjonowanie sklepu internetowego zleciłeś agencji SEO, jest kilka spraw, o których warto, abyś wiedział. Możesz bowiem w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby Twój sklep osiągał lepsze wyniki. Wystarczy, że wdrożysz tych 11 zagadnień, a...

SEO copywriting – optymalizacja tekstu na bloga firmowego

Nawet najlepszy tekst nie przyda się do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta. Właśnie dlatego tworząc treści na bloga firmowego (i nie tylko) warto korzystać z metod, z jakich korzysta SEO copywriting. Dzięki temu masz szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a...

18 pytań, czyli podstawy AdWords

AdWords to program reklamowy online udostępniony przez Google. Pozwala on reklamować się w udostępnionych do tego miejscach. Dzięki temu firma może pozyskać nowych klientów. W poniższym artykule zebraliśmy najważniejsze zagadnienia, które składają się na podstawy...

6 ciekawostek na temat Twojej strony firmowej

W tym artykule poznasz 6 ciekawostek o Twojej witrynie firmowej, które łatwo możesz znaleźć. Wystarczy wiedzieć, gdzie szukać. Możesz te narzędzia również wykorzystać do sprawdzenia każdej dowolnej domeny.

Szybkie wpisy w Google Moja Firma

Google dodało możliwość publikowania wpisów przy wizytówce firmy. To kolejna nowość, która wspiera lokalny biznes. Tym razem skorzystają zapewne nie tylko małe przedsiębiorstwa, ale także i te większe. Teraz każdy właściciel firmy może dodawać aktualności na temat dostępnej ofert, promocji itp. Wpisy te widoczne są już kilka minut po opublikowaniu, zarówno z poziomu wyników wyszukiwania, jak i map.

Darmowy kreator stron www od Google

Google oficjalnie udostępniło ciekawe narzędzie „Website”, które może ułatwić wejście małego biznesu do świata internetu. Kreator pozwala stworzyć stronę firmową w kilka minut.  Co ważne – ma być ona od razu dostosowana pod urządzenia stacjonarne jak i mobilne....

Mobilne SEO – podstawowe zagadnienia

Według badań przeprowadzonych w 2016 roku w Polsce na 38,60 miliona mieszkańców używanych jest aż 58,84 miliona urządzeń mobilnych. 75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z internetem....

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl