Testy A/B

Testy A/B

Testy A/B to jedna z najczęściej wykorzystywanych metod mierzenia skuteczności planowanych zmian jeszcze przed ostatecznym wprowadzeniem ich w życie. Pozwalają one uzyskać wartościowe informacje na temat atrakcyjności branego pod uwagę udoskonalenia. I to niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z nową wersją landing page’a, treści strony internetowej czy nagłówka newslettera. To nieocenione narzędzie służące do ciągłego podnoszenia konwersji pod każdą postacią.

Sukces działań związanych z testami A/B zależy jednak od wielu czynników. Niepoprawnie poprowadzone badanie będzie źródłem nieprawdziwych informacji, które nie wpłyną w żaden pozytywny sposób na rozwój Twojego produktu lub usługi. Dlatego właśnie przeprowadzanie testów A/B warto pozostawić profesjonalistom. Nasi specjaliści zadbają o odpowiednie zdefiniowanie celów badania oraz uzyskanie istotnych statystycznie wyników. Zachowania użytkowników na stronie dostarczą twardych danych co do skuteczności omawianych zmian i pozwolą zadecydować o wdrożeniu ich lub zrezygnowaniu z pomysłu.

Jakie korzyści dają testy A/B?

Testy A/B mają też inne, znaczące korzyści. Dane dostarczone przez test są łatwe do interpretacji i wprowadzenia w życie. Dają również wgląd w zachowania użytkowników i pozwalają badać, co najmocniej wpływa na ich zachowanie. Już jedno badanie jest w stanie dostarczyć informacji, które wykorzystamy nie tylko przy wdrażaniu jednej zmiany, ale także przy projektowaniu wielu kolejnych udoskonaleń strony, newslettera czy landing page’a.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl