Analityka

Wyobraź sobie, ile możesz zyskać dzięki działaniom analitycznym…

R

Więcej zarabiasz

Optymalizacja działań sprawia, że użytkownicy chętniej dokonują u Ciebie zakupów.

R

Zmniejszasz ryzyko związane z wprowadzaniem zmian

Dzięki nim przestajesz wróżyć z fusów – każda decyzja jest poparta badaniami i danymi z narzędzi analitycznych.

R

Ograniczasz niepotrzebne wydatki

Analityka pozwala zmierzyć efektywność prowadzonych działań i lepiej zarządzać przeznaczonym na nie budżetem.

R

Poznajesz lepiej swoich użytkowników

Informacje na ich temat przydają się również innym działom firmy: marketingowi, sprzedaży, R&D czy biuru obsługi klienta.

Analityka

 

Pomagamy zamienić chęci i pragnienia w mierzalne cele biznesowe. Dostarczamy danych, które pozwolą Ci poznać swojego użytkownika, zoptymalizować wydatki marketingowe i sprawdzić efektywność prowadzonych działań. Proponujemy rozwiązania, dzięki którym zwiększysz efektywność swojej strony. Realizujemy i przedstawiamy Ci w zrozumiały sposób:

Google Analytics (audyt i zaawansowana konfiguracja)

Pokazujemy, jak zbierać i analizować wartościowe dane na temat Twojej strony i zachowań Twoich klientów. Wspieramy Cię w wykorzystaniu pełnego potencjału drzemiącego w narzędziach analitycznych. Sprawdzamy i konfigurujemy profile narzędzi statystycznych w taki sposób, aby w zrozumiały dla Ciebie sposób mierzyły wszystko, co niezbędne do oceny skuteczności prowadzonych działań i wyboru tych najlepszych.

CRO (Conversion Rate
Optimization – optymalizacja konwersji)

Wnikliwie analizujemy strony internetowe i pomagamy wdrożyć rozwiązania, które maksymalizują sprzedaż. Nasze działania przekładają się m.in. na mniejszą ilość porzuconych koszyków, a także większe liczby dokonanych transakcji, zapytań spływających przez formularze kontaktowe czy odsłon landing page’y.

R

Profile behawioralne

Zbieramy i analizujemy informacje na temat użytkowników Internetu: jakie treści są dla nich interesujące, gdzie i jak często je odnajdują… Na podstawie tych danych tworzymy profile zachowań. Twoje reklamy kierujemy tylko do tych użytkowników, których schemat działania w sieci świadczy o dużym potencjale na zostanie Twoim klientem.

Testy A/B

Poznawaj reakcje Twoich klientów na nowe elementy strony www jeszcze przed wprowadzeniem stałych zmian. Prowadzimy testy rozważanych rozwiązań na miarodajnych grupach użytkowników. Dzięki nim dowiadujesz się, które opcje przełożą się na najlepsze wyniki sprzedażowe.

R

Analiza konkurencji

Także Twoja konkurencja nie śpi, dlatego zachowujemy pełną czujność. Przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych diagnozujemy słabe i mocne działania e-marketingowe firm z Twojej branży. Dowiadujemy się, gdzie publikują treści, na które słowa się pozycjonują i jakie są główne źródła ruchu na ich stronach. Informacje te wykorzystujemy do lepszego zarządzania Twoimi kampaniami.

R

Raporty eksperckie

Jeśli potrzebujesz raportu – tworzymy skrojony na miarę. Uwzględniamy interesującą Cię tematykę, pożądaną objętość, stopień zaawansowania zebranych danych, a także język grupy odbiorców (dział IT/ Zarząd/ …). Nasi klienci zazwyczaj decydują się na analizy porównawcze z konkurencją, audyty dotychczasowych działań e-marketingowych oraz dedykowane strategie kampanii reklamowych w Internecie.

UX / User Experience

Badamy użyteczność stron i sprawdzamy, czy są intuicyjnym i przyjaznym narzędziem w rękach Twoich klientów. Przedstawiamy rozwiązania, które przekładają się na większe zadowolenie osób odwiedzających Twoją witrynę. Dbamy o to, aby kontakt z Twoją stroną był źródłem pozytywnych doświadczeń.

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl