Prowadzenie kampanii PPC to, obok SEO, nasza sztandarowa usługa. Chętnie z tej formy promocji korzystają zwłaszcza sklepy internetowe, które w prosty sposób mogą ocenić efektywność prowadzonych działań w zakresie marketingu online. Niestety równie często spotykamy się z opinią, że AdWords jest zarezerwowany głównie dla dużego e-commerce. Aby obalić ten mit, przeanalizowaliśmy efekty kampanii PPC prowadzonej dla niewielkiej lokalnej firmy z branży turystycznej.

Prezentowane dane dowodzą, że możliwa jest również skuteczna promocja dla małego e-sklepu. W opisywanym przypadku wydatek każdej jednej złotówki został przekuty w 2,78 zł przychodu. Dodatkowo wartość konwersji wspomaganych z AdWords wyniosła 27 063,61 zł. Ze szczegółowymi wynikami można zapoznać się w artykule Korzyści z AdWords dla e-commerce.

PPC okazuje się być zatem rentowny również przy niewielkim budżecie. Oczywiście dużo zależy od prawidłowego ustawienia kampanii i jej późniejszej optymalizacji. Jednak takie zastrzeżenia dotyczą każdego rodzaju promocji prowadzonych w sieci. Dzięki regularnie przeprowadzanym analizom wiemy, jakie metody warto wykorzystywać przy małym, a jakie przy dużym budżecie reklamowym. Pozwala to w efektywny sposób nim zarządzać.

Oceń ten artykuł

Skontaktuj się z nami

 +48 71 757 50 56
 biuro@rocketmedia.pl